Роль рухливих ігор в удосконаленні навчально-тренувального процесу юних метальників молота на початковому етапі багаторічної підготовки
Keywords:
метання молота, ігровий метод, рухливі ігри, навчально-тренувальний процес, фізична підготовленістьAbstract
У статті надано результати експерименту, присвяченого вивченню та ефективності застосування ігрового методу для розвитку координаційних здібностей у дітей 13–15 років, які займаються метанням молота. На основі отриманих результатів можна зробити висновок, що зростання показників координаційних здібностей позитивно вплинуло на засвоєння техніки метання молота. У дівчат експериментальної групи показники покращилися на 28,97 %, відносно початку експерименту. У хлопців цей показний склав 19,95 %. Висновки дослідження дають змогу сформувати рекомендації тренерам з легкої атлетики, які спеціалізуються у метанні молота, для проведення навчально-тренувальних занять з юними метальниками.
References
Бакринов Ю. Тренировка вестибулярного аппарата / Ю. Бакринов // Легкая атлетика. – 1969. – № 11. – С. 21.
Верхошанский Ю. В. Основы специальной физической подготовки спортсменов / Верхошанский Ю. В. – М. :ФиС, 1988. – 331 с.
Врублевский Е. И. Метание молота: внешняя структура / Е. И. Врублевский // Легкая атлетика. – 1998. –№ 3. – С. 21–23.
Лях В. И. Координационные способности школьников / Лях В. И. – Мн. : Полымя, 1989. – 160 с.
Лях В. И. Двигательные способности школьников: основы теории и методики развития / Лях В. И. –М. : Терра-Спорт, 2000. – 192 с.
Лях В. И. Тесты в физическом воспитании / Лях В. И. – М. : АСТ, 1998. – 271 с.
Сіренко В. Легка атлетика. Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл,спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву / Сіренко В. – К. : [б. в.] , 2007. – 164 с.
Филин В. П. Воспитание физических качеств у юных спортсменов / Филин В. П. – М. : Физкультура и спорт, 1974. – 232 с.
Холодов Ж. К. Теория и методика физического воспитания и спорта / Ж. К. Холодов, В. С. Кузнецов. – М. : ACADEMA, 2000. -480 с.