Цінові стратегії в маркетингу туристично-спортивних та оздоровчих послуг
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
маркетинг, туризм, спортивно-оздоровчі послуги, вартістьAbstract
У статті аналізуються фактори, які впливають на вартість туристично-спортивних та оздоровчих послуг, а також основні цінові стратегії.References
Закон України “Про туризм” (1995 р.).
Гуськов С. Н. Менеджмент и маркетинг спортивных и физкультурно-оздоровительных услуг / С. Н. Гуськов. – М. : ВНИШК, 1994.
Дурович А. П. Маркетинг в туризме : учеб. пособ / А. П. Дурович. – Минск : Новое знание, 2002. – 495 с.
Зубарев Ю. А. Маркетинг спортивных услуг : учеб. пособ / Ю. А. Зубарев, А. И. Шимардин. – Волгоград, 1999.
Кононенко Т. Роль туристичної сфери в системі соціально-економічних пріоритетів розвитку України / Т. Кононенко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 1. – С. 60–63.
Степанова О. П. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / О. П. Степанова. – М. : Сов. спорт, 2007. – 256 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 “PHYSICAL EDUCATION, SPORTS AND HEALTH CULTURE IN MODERN SOCIETY”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.