Вплив вправ спрямованої дії на розвиток спритності підлітків
Keywords:
спритність, координаційні здібності, фізичні вправи, тестиAbstract
У статті подано результати досліджень, що засвідчили позитивну динаміку покращення спритності в підлітків 6–7 класів завдяки використанню вправ основної гімнастики, ігор та різних варіантів човникового бігу. Достовірність експерименту засвідчено за допомогою 3-х тестів на просторово-часову координацію.References
Бакіко І. Вікова динаміка розвитку спритності у дітей шкільного віку / І. Бакіко, Л. Носарчук, Т. Свенцицька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. ВНУ імені Лесі Українки. – Луцьк: РВВ “Вежа”, 2008. – Т.2. – С.6–9.
Бородин В. А. Поговорим о координации / В. А. Бородин // Физ. культ. в шк. – 2006. – № 8. – С. 25–27.
Волков Л. В. Теория и методика детского и юношеского спорта / Волков Л. В. – К. : Олимп. лит., 2002. – С. 163–164. – С. 207–211.
Митчик О. П. Характеристика фізичного розвитку підлітків / О. П. Митчик // Наук. вісн. ВДУ ім. Лесі Українки. – Луцьк: РВВ “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2001. – №12. – С. 101–104.
Романенко В. А. Диагностика двигательных способностей /Романенко В. А. – Донецк : Дон ДУ, 2005. –С. 79–109.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів / Сергієнко Л. П. – К. : Олимп. лит., 2001. –437 с.