Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту

Authors

  • Тетяна Овчаренко
  • Нінель Мацкевич

Keywords:

маркетинг, туризм, життєвий цикл, туристський продукт

Abstract

У статті проаналізовано структуру життєвого циклу туристського продукту та особливості маркетингової діяльності.

References

Закон України “Про туризм” від 15.09.1995 р. №325/95-ВР // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1995. –№ 31. – Ст. 241; 2001. № 32. – Ст. 172.

Гуськов С. Н. Менеджмент и маркетинг спортивных и физкультурно-оздоровительных услуг / Гуськов С. Н. – М.:ВНИШК, 1994. – 137 с.

Дурович А. П. Маркетинг в туризме : [учеб. пособие] / Дурович А. П. – Минск : Новое знание, 2002. –495 с.

Зубарев Ю. А. Маркетинг спортивных услуг : [учеб. пособие] / Ю. А. Зубарев, А. И. Шимардин. –Волгоград : [б. и.], 1999. – 170 с.

Овчаренко Т. Цінові стратегії в маркетингу туристично-спортивних та оздоровчих послуг /Т. Овчаренко, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2009. – № 1 (5). – С. 22–25.

Степанова О. П. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / Степанова О. П. – М. : Сов. спорт,2007. – 256 с.

Published

2016-11-16

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(11), 6-9. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1100

Most read articles by the same author(s)