Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту
Keywords:
маркетинг, туризм, життєвий цикл, туристський продуктAbstract
У статті проаналізовано структуру життєвого циклу туристського продукту та особливості маркетингової діяльності.References
Закон України “Про туризм” від 15.09.1995 р. №325/95-ВР // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1995. –№ 31. – Ст. 241; 2001. № 32. – Ст. 172.
Гуськов С. Н. Менеджмент и маркетинг спортивных и физкультурно-оздоровительных услуг / Гуськов С. Н. – М.:ВНИШК, 1994. – 137 с.
Дурович А. П. Маркетинг в туризме : [учеб. пособие] / Дурович А. П. – Минск : Новое знание, 2002. –495 с.
Зубарев Ю. А. Маркетинг спортивных услуг : [учеб. пособие] / Ю. А. Зубарев, А. И. Шимардин. –Волгоград : [б. и.], 1999. – 170 с.
Овчаренко Т. Цінові стратегії в маркетингу туристично-спортивних та оздоровчих послуг /Т. Овчаренко, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2009. – № 1 (5). – С. 22–25.
Степанова О. П. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / Степанова О. П. – М. : Сов. спорт,2007. – 256 с.