Концептуальні основи соціальної інтеграції та професійної адаптації глухих дітей

  • Надія Карабанова
  • Анатолій Карабанов
  • Тетяна Суворова
  • Тетяна Овчаренко

Abstract

У статті висвітлено актуальні проблеми вдосконалення соціальної інтеграції та професійної адаптації дітей з особливими потребами. Проблема вдосконалення цього процесу повинна бути реалізована за новими
напрямами і формами навчально-виховної роботи.

References

Букун Н. И. Основы трудовой деятельности при нарушениях слуха.– Кишинев: Штиинца, 1988.− С. 30, 117, 169.

Гозова А. П Психология трудового обучения глухих.– М.: Педагогика, 1979.– С. 10.

Засенко В. До концепції стандартів освіти осіб з вадами слуху. // Дефектологія.– 2002.– № 4.– С. 2−4.

Зыков С. А. Предметно-практическая деятельность в развитии глухих детей // Дефектология.– 1970.– № 2.– С. 17−21.

Малій В. Соціально-трудова реабілітація глухих старшокласників // Дефектологія.– 2004.– № 3.– С. 44−45.

Цукерман И. В. Проблема социализации выпускников специальных школ для детей с нарушениями слуха // Дефектология.– 1998.– № 1.– С. 42−46.

Ярмаченко М. Науково-теоретічні основи проблеми компенсації глухоти // Дефектологія.– 1999.– № 2.– С. 4−6.
Published
2017-02-07
How to Cite
Карабанова, Н., Карабанов, А., Суворова, Т., & Овчаренко, Т. (2017). Концептуальні основи соціальної інтеграції та професійної адаптації глухих дітей. Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3, 55-58. Retrieved from https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1471
Section
Therapeutic physical training, sports medicine and physical rehabilitation

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>