Концептуальні основи соціальної інтеграції та професійної адаптації глухих дітей
Keywords:
соціальна інтеграція, професійна адаптація, диференціація, фізичний розвиток, психічний розвиток, дефект, корекція, навчальний процесAbstract
У статті висвітлено актуальні проблеми вдосконалення соціальної інтеграції та професійної адаптації дітей з особливими потребами. Проблема вдосконалення цього процесу повинна бути реалізована за новими
напрямами і формами навчально-виховної роботи.
References
Букун Н. И. Основы трудовой деятельности при нарушениях слуха.– Кишинев: Штиинца, 1988.− С. 30, 117, 169.
Гозова А. П Психология трудового обучения глухих.– М.: Педагогика, 1979.– С. 10.
Засенко В. До концепції стандартів освіти осіб з вадами слуху. // Дефектологія.– 2002.– № 4.– С. 2−4.
Зыков С. А. Предметно-практическая деятельность в развитии глухих детей // Дефектология.– 1970.– № 2.– С. 17−21.
Малій В. Соціально-трудова реабілітація глухих старшокласників // Дефектологія.– 2004.– № 3.– С. 44−45.
Цукерман И. В. Проблема социализации выпускников специальных школ для детей с нарушениями слуха // Дефектология.– 1998.– № 1.– С. 42−46.
Ярмаченко М. Науково-теоретічні основи проблеми компенсації глухоти // Дефектологія.– 1999.– № 2.– С. 4−6.