Психолого-педагогічна характеристика готовності старшокласників до занять фізичними вправами
Keywords:
готовність, школярі, фізичні вправиAbstract
Готовність школяра до діяльності характеризується досить складним змістом та структурою й уключає психологічну, науково-теоретичну, практичну, психофізичну та фізичну готовність. Готовність до занять фізичними вправами – це інтегральна характеристика особистості, яка включає позитивну мотивацію до діяльності, систему знань, умінь і навичок, належну фізичну та функціональну підготовленість, особистісні якості. Дослідження готовності учнів до занять фізичними вправами ведуться за такими напрямами: історичні й загальнопедагогічні аспекти, формування готовності школярів до різних сторін діяльності, формування окремих компонентів готовності учнів до занять фізичними вправами. Єдність психологічної, педагогічної та медико-біологічної підготовки може реалізовуватися в процесі тісних узаємозв’язків загальнодидактичних й окремих методик, в основі яких повинні лежати знання зі спеціальних дисциплін.
References
Данилова Л. Розвивати пізнавальну активність учнів / Л. Данилова // Рідна шк. – 2002. – № 6. – С. 18–20.
Дем’яненко Н. М. Загальнопедагогічна підготовка вчителя у вищій педшколі України (1920–1933 рр.) /Н. М. Дем’яненко // Педагогіка і психологія. – 1996. – № 4. – С. 210–221.
Капська А. Й. Деякі особливості формування готовності студентів до професійної творчості /А. Й. Капська -Моделювання виховної діяльності в системі професійної підготовки студентів: теорія, практика, програми. – К. : ІЗМН, 1998. – С. 5–12.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Костюк Г. С. – К. : Рад.шк., 1989. – 608 с.
Котова И. Б. Философские основания современной педагогики / И. Б. Котова, Е. Н. Шиянов. – Ростов н/Д : Изд-во Ростов. пед. ун-та, 1994. – 64 с.
Круцевич Т. Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания / Круцевич Т. Ю. – Киев : Олимпийская лит., 1999. – 232 с.
Линец М. М. Основи методики розвитку рухових якостей / Линец М. М. – Л. : Штабур, 1997. – 207 с.
Мартиненко С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи : монографія /Мартиненко С. М. – К. : ТОВ “Сім кольорів”, 2010. – 262 с.
Платонов К. К. О знаниях, навыках, умениях / К. К. Платонов // Сов. педагогика. – 1963. – № 11. –С. 22–25.
Психологічні аспекти гуманізації освіти - за ред. Г. О. Балла. – К. ; Рівне : [б. в.], 1996. – С. 12.
Сластенин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. А. Сластенин //Педагогика. – 1991. – № 10. – С. 79–81.
Сухарев А. Р. Здоровье и фызическое воспитание детей и подростков / Сухарев А. Р. – М. : Медицина, 1991. – 272 с.