Організація та проведення маркетингового дослідження в спортивних установах

Authors

  • Надія Семенівна Карабанова Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Анатолій Григорович Карабанов Східноєвропейський національний університет імені Лeci Українки
  • Тетяна Іванівна Суворова Східноєвропейський національний університет імені Лeci Українки

Keywords:

маркетинг, спортивний маркетинг, реклама, комерціалізація, концесія, ринок, послуга, маркетингові дослідження

Abstract

У статті розкрито організацію та проведення маркетингового дослідження керівництвом спортивних установ, обґрунтовано суть маркетингових досліджень у спортивних організаціях. Розкрито аспекти застосування маркетингового підходу в діяльності спортивних установ. Визначено ступінь використання маркетингу в організаційно-управлінській діяльності спортивних установ. Установлено труднощі та можливі наслідки від використання маркетингу в діяльності спортивних установ. Показано, що маркетингові дослідження в спортивній установі повинні ґрунтуватися на використанні комплексу методів, які дають змогу визначити ефективність їхньої діяльності. Відсутність фахівця з маркетингу в органах управління фізичною культурою й спортом є однією з головних перешкод для ефективного функціонування спортивних установ на ринку фізкультурно-спортивних послуг.

Author Biographies

  • Надія Семенівна Карабанова, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
    кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри олімпійського та професійного спорту
  • Анатолій Григорович Карабанов, Східноєвропейський національний університет імені Лeci Українки
    кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри здоров'я і фізичної культури
  • Тетяна Іванівна Суворова, Східноєвропейський національний університет імені Лeci Українки
    кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри олімпійського і професійного спорту

References

Амстронг Г. Введение в маркетинг / Г. Амстронг, Ф. Котлер ; пер. с англ. – М. : ООО «И. Д. Вильямс», 2007. – 832 с.

Галкин В. В. Экономика спорта и спортивный бизнес / В. В. Галкин. – М. : КноРус, 2009. – 320 с.

Кузин В. В. Спонсорство в спорте / В. В. Кузин, М. Е. Кутепов. – М. : РГАФК, 1994. – 144 с.

Кутепов М. Е. Менеджмент и маркетинг в спорте / М. Е. Кутепов. – М. : ФиС, 1991. – 121 с.

Мічунда Ю. П. Сфера фізичної культури i спорту в умовах ринку. Закономірності функціонування та розвитку : [монографія] / Ю. П. Мічунда. – К. : Олімп. л-ра, 2007. –216 с.

Перепльтчиков Д. О. Методика діагностики рівня професійної готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до організації діяльності ДЮСШ / Д. О. Перепльотчиков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х. : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2010. – № 3. – С. 55–58.

Петрова О. О. Маркетинг дистанційного підвищення тренерів / О. О. Петрова, В. В. Томашевський // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х. : ХОВНОКУ – ХДАДМ, 2012. – № 4. – С. 96–102.

Путятіна Г. М. Системний підхід до маркетингової діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Г. М. Путятіна, Н. В. Середа // Спортивний вісник Придніпров’я. – Дніпропетровськ, 2011. – № 3. – С. 69–72.

Степанова О. Н. Управление маркетинговой деятельности в физкультурно-спортивной организации: концептуальный подход и элементы технологии / О. Н. Степанова // Теория и практика физической культуры. – 2005. – № 2. – С. 42–46.

Published

2016-06-02

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Організація та проведення маркетингового дослідження в спортивних установах. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(28), 11-14. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/252

Most read articles by the same author(s)