Готовність майбутнього спортивного педагога до науково-дослідницької діяльності

  • Михайло Кричфалушій

Abstract

У статті розглядається готовність майбутнього спортивного педагога до науково-дослідницької діяльності. Виявлено рівні сформованості когнітивного компонента готовності до дослідницької діяльності майбутнього спортивного педагога.

References

Анисимов В. В. Новый опыт в развитии педагогического образования // Педагогика.− 1992.– № 12.– С. 23.

Горовая В. И., Тарасова С. И. Подготовка учителя к исследовательской деятельности.– М.; Ставрополь, 2002.– С. 27.

Климова Т. Е. Развитие научно-исследовательской культуры учителя: Автореф. дис. … д-ра пед. наук.–Оренбург, 2001.– 31 с.

Муравьев Е. М. Психолого-педагогические условия подготовки учителя до исследовательской деятельности: Автореф. дис. … канд. пед. наук.– М., 1996.– 18 с.

Сычкова Н. В. Исследовательская подготовка студентов университета: Монография.– Магниторск, 2002.– С. 143.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность.– М., 1975.– С. 304.

Горкуненко П. П. Підготовка студентів педагогічного коледжу до науково-дослідницької діяльності: Автореф. дис. ... канд. пед. наук.− Вінниця, 2007.– 20 с.
Published
2017-01-20
How to Cite
Кричфалушій, М. (2017). Готовність майбутнього спортивного педагога до науково-дослідницької діяльності. Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 192-194. Retrieved from https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1340
Section
Professional training of specialists in physical culture and sport

Most read articles by the same author(s)