Підвищення ефективності фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі
Keywords:
здоров’я, фізичне здоров’я, емоційне здоров’я, спеціальні прийомиAbstract
У статті розкрито особливості використання спеціальних прийомів оздоровчої роботи з дошкільниками на основі уявлень про єдність фізичного, психічного та морального здоров’я. Зазначені прийоми – створення “емоційних потенціалів” дитячого колективу, уявлення ситуацій успіху одночасно з реальним виконанням відповідних поз і рухів, використання прийомів взаємного контролю, застосування творчих рухливих ігор, придуманих самими дітьми, використання вправ із формування відчуттів “м’язової радості” – самі по собі не можуть розв’язати завдання охорони й зміцнення здоров’я дітей, але реалізація їх у комплексі під час проведення фізкультурних занять та оздоровчих заходів сприяє розвитку рухових здібностей дошкільників і формуванню потреби в руховій активності.
References
Алексеева Л. М. Комплексы детской общеразвивающейся гимнастики / Алексеева Л. М. – М. : Феникс, 2005. – 207 с.
Вільчковський Е. С. Рухливі ігри в дитячому садку / Вільчковський Е. С. – К. : Рад. шк., 1989. – 176 с.
Лущик І. В. Фізичне виховання дошкільників. Фізкультурна й оздоровча робота / Лущик І. В. – Х. :Вид-во “Ранок”, 2007. – 224 с.
Смолюк І. О. Технологічний підхід у фізичному вихованні / І. О. Смолюк // Науковий вісник ВДУ ім. Лесі Українки Фізична культура і спорт. – № 4. – Луцьк : РВВ Вежа Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2000. – С. 42–45.