Підвищення ефективності фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі

Authors

  • Іван Смолюк
  • Вадим Смолюк
  • Віктор Шандригось

Keywords:

здоров’я, фізичне здоров’я, емоційне здоров’я, спеціальні прийоми

Abstract

У статті розкрито особливості використання спеціальних прийомів оздоровчої роботи з дошкільниками на основі уявлень про єдність фізичного, психічного та морального здоров’я. Зазначені прийоми – створення “емоційних потенціалів” дитячого колективу, уявлення ситуацій успіху одночасно з реальним виконанням відповідних поз і рухів, використання прийомів взаємного контролю, застосування творчих рухливих ігор, придуманих самими дітьми, використання вправ із формування відчуттів “м’язової радості” – самі по собі не можуть розв’язати завдання охорони й зміцнення здоров’я дітей, але реалізація їх у комплексі під час проведення фізкультурних занять та оздоровчих заходів сприяє розвитку рухових здібностей дошкільників і формуванню потреби в руховій активності.

References

Алексеева Л. М. Комплексы детской общеразвивающейся гимнастики / Алексеева Л. М. – М. : Феникс, 2005. – 207 с.

Вільчковський Е. С. Рухливі ігри в дитячому садку / Вільчковський Е. С. – К. : Рад. шк., 1989. – 176 с.

Лущик І. В. Фізичне виховання дошкільників. Фізкультурна й оздоровча робота / Лущик І. В. – Х. :Вид-во “Ранок”, 2007. – 224 с.

Смолюк І. О. Технологічний підхід у фізичному вихованні / І. О. Смолюк // Науковий вісник ВДУ ім. Лесі Українки Фізична культура і спорт. – № 4. – Луцьк : РВВ Вежа Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2000. – С. 42–45.

Published

2016-11-04

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Підвищення ефективності фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(18), 129-132. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/843