Конструювання процесу фізичного виховання
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
стратегічні завдання, тактичні завдання, оперативні завдання, аналіз, діагноз, прогнозування, проектуванняAbstract
У статті висвітлено особливості постановки мети фізичного виховання, їх трансформація в педагогічні завдання. Розкрито основні підходи до конструювання розв’язку виховних завдань.
References
Балл Г. А. Теория учебных задач: психолого-педагогический аспект.– М.: Педагогика, 1990.– 320 с.
Безпалько В. П. Слагаемые педагогической технологии.– М.: Педагогика, 1989.− 140 с.
Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.– Л.: ВНТЛ, 1998.–335 с.
Тер-Ованесян А. А. Педагогические основы физического воспитания.– М.: ФиС, 1978.– 206 с.
Щуркова Н. Е., Питюков В. В. Новые технологии воспитательного процесса.– М.: Б. и., 1993.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.