Конструювання процесу фізичного виховання

Authors

  • Вадим Смолюк
  • Ярослав Павленко

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

стратегічні завдання, тактичні завдання, оперативні завдання, аналіз, діагноз, прогнозування, проектування

Abstract

У статті висвітлено особливості постановки мети фізичного виховання, їх трансформація в педагогічні завдання. Розкрито основні підходи до конструювання розв’язку виховних завдань.

References

Балл Г. А. Теория учебных задач: психолого-педагогический аспект.– М.: Педагогика, 1990.– 320 с.

Безпалько В. П. Слагаемые педагогической технологии.– М.: Педагогика, 1989.− 140 с.

Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.– Л.: ВНТЛ, 1998.–335 с.

Тер-Ованесян А. А. Педагогические основы физического воспитания.– М.: ФиС, 1978.– 206 с.

Щуркова Н. Е., Питюков В. В. Новые технологии воспитательного процесса.– М.: Б. и., 1993.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Конструювання процесу фізичного виховання. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 245-249. https://doi.org/10.29038/