Концептуальні основи соціальної інтеграції та професійної адаптації глухих дітей

Authors

  • Надія Карабанова
  • Анатолій Карабанов
  • Тетяна Суворова
  • Тетяна Овчаренко

Keywords:

соціальна інтеграція, професійна адаптація, диференціація, фізичний розвиток, психічний розвиток, дефект, корекція, навчальний процес

Abstract

У статті висвітлено актуальні проблеми вдосконалення соціальної інтеграції та професійної адаптації дітей з особливими потребами. Проблема вдосконалення цього процесу повинна бути реалізована за новими
напрямами і формами навчально-виховної роботи.

References

Букун Н. И. Основы трудовой деятельности при нарушениях слуха.– Кишинев: Штиинца, 1988.− С. 30, 117, 169.

Гозова А. П Психология трудового обучения глухих.– М.: Педагогика, 1979.– С. 10.

Засенко В. До концепції стандартів освіти осіб з вадами слуху. // Дефектологія.– 2002.– № 4.– С. 2−4.

Зыков С. А. Предметно-практическая деятельность в развитии глухих детей // Дефектология.– 1970.– № 2.– С. 17−21.

Малій В. Соціально-трудова реабілітація глухих старшокласників // Дефектологія.– 2004.– № 3.– С. 44−45.

Цукерман И. В. Проблема социализации выпускников специальных школ для детей с нарушениями слуха // Дефектология.– 1998.– № 1.– С. 42−46.

Ярмаченко М. Науково-теоретічні основи проблеми компенсації глухоти // Дефектологія.– 1999.– № 2.– С. 4−6.

Published

2017-02-07

Issue

Section

Therapeutic physical training, sports medicine and physical rehabilitation

How to Cite

Концептуальні основи соціальної інтеграції та професійної адаптації глухих дітей. (2017). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3, 55-58. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1471