Підвищення рухової активності студенток з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей
Keywords:
психофізіологічні особливості, студентки, однорідні групиAbstract
У статті подано методику підвищення рухової активності студенток з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Розроблено пульсові режими занять фізичними вправами та спрямованість фізичних навантажень.References
Боднар І. Г. Фізичне виховання студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості : автореф. дис. ...канд. наук з фіз. вих. і спорту / І. Г. Боднар. – Луцьк, 2000. – 19 с.
Драчук А. І. Оптимізація фізичного виховання студентів вищих закладів освіти гуманітарного профілю :автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту / А. І. Драчук. – Л., 2001. – 20 с.
Дрозд О. В. Фізичний стан студентської молоді західного регіону України та його корекція засобами фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 / О. В. Дрозд ;Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 1998. – 17 с.
Иващенко Л. Я. Самостоятельные занятия физическими упражнениями / Л. Я. Иващенко, И. П. Страпко. – Киев : Здоровье, 1988. – 160 с.
Муравов И. В. Оздоровительные эффекты физической культуры и спорта / И. В. Муравов. – Киев : Здоровье, 1989. – 286 с.
Ріпак І. М. Управління руховою активністю чоловіків розумової праці першого зрілого віку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту / І. М. Ріпак. – Л., 2003. – 20 с.
Романова В. Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів / В. Романова, В. Леонова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 2. – С. 219–221.