Становлення системи навчання рухових дій (історико-педагогічний аналіз)
Keywords:
навчання через наслідування, залежність засвоєння від частоти повторення, принцип “зворотного зв’язку”Abstract
У цій статті подано історико-педагогічний аналіз становлення системи навчання рухових дій упродовж XIX–XXІ ст. Розглянуто принципи й положення теорії діяльності; теорії побудови рухів; теорії керування засвоєнням знань, формуванням дій і понять; основи теорії дидактики з її принципами. Усі вони в єдиній методологічній концепції теорії навчання рухових дій, спираючись на принципи системного підходу забезпечують високий рівень практичної ефективності навчання в галузі фізичної культури й спорту.References
Боген М. М. Обучение двигательным действиям / Боген М. М. – М. : Физкультура и спорт, 1985. –192 с.
Педагогическая энциклопедия / редкол. А. И. Каиров, Ф. Н. Петров (гл. ред.) [и др.]. – М. : Сов. энцикл., 1964. – T. l. – 832 с.
Васильев В. С. Подготовительные упражнения для обучения плаванию младших школьников /В. С. Васильев, О. Ю. Савельева // Физическая культура в школе. – 1988. – № 12. – С. 12–15.
Сеченов И. М. Физиология нервных центров / Сеченов И. М. – М : Медгиз, 1952. – 427 с.
Actes des 3emes Jounces specialisees de natation / edit. : Michel Sidney, Patrick Pelayo. – Lille 3 : EditionsPublibook, 2003. – 224 p.
Бернштейн H. А. О ловкости и ее развитии / Бернштейн Н. А. – М. : Физкультура и спорт, 1991. – 288 с.
История физической культуры и спорта : учеб. для ин-тов физ. культуры / ред. В. В. Столбов. – М. :Физкультура и спорт, 1975. – 359 с.