Samodzielna praca studentów kierunku wychowania fizycznego w szkołach wyższych
Abstract
У статті розглянуто питання щодо самостійної роботи студентів у позалекційний час. Автори визначають структуру та основні компоненти самостійної роботи студентів, яка скерована на формування в них пізнавальної мотивації, спрямованої на отримання наукової інформації, необхідної для поширення їхніх професійних компетенцій.References
Бабанский Ю. К. Интенсификация процесса обучения / Бабанский Ю. К. – М. : Знание, 1987. – 78 с.
Козаков В. А. Соціально-педагогічні та дидактичні аспекти розвитку / В. А. Козаков // Рейтингова система оцінки діяльності студентів : зб. наук. пр.– К. : НМКВО – 1992. – 345 с.
Кузьмина Н. В. Основы общей и практической аксеологии / Кузьмина Н. В. – М. : [б. и.], 1995. – 325 с.
Платонов К. К. Проблемы способностей / Платонов К. К. – М. : [б. и.], 1972. – 312 с.
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Рубинштейн С. Л. – М. : Высш. шк., 1973. – 368 с.
Тимошенко О. В. Оптимізація професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури :монографія / Тимошенко О. В. – К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2008. – 421 с.
Bielski J. Teoretyczne i metodyczne podstawy efektywności pracy nauczyciela wychowania fizycznego /Bielski J. – WSP Piotrków Trybunalski, 1999.– 438 s.
Grabowski H. Uwagi krytyczne o wychowaniu fizycznym i kształceniu nauczycieli / Grabowski H. – Kraków :Impuls, 2004.
Lewowicki T. Problemy kształcenia i pracy nauczyciela / Lewowicki T. – Warszawa ; Radom, 2007. – 148 s.
Maszczak T. O. Kształceniu nauczyciela wychowania fizycznego / T. O. Maszczak // Wychowanie Fizyczne. –2002. – Nr. 5. – S. 2–3.