Інтерактивні педагогічні технології формування цінностей здоров’я в студентів університетів

Authors

  • Андрій Федоров

Keywords:

педагогічна технологія, класифікація, особистісно орієнтований підхід, цінності здоров’я, інноваційність

Abstract

У статті розглянуто призначення педагогічних технологій як найбільш раціональних й ефективних способів досягнення поставленої освітньо-виховної мети, науково організовану навчально-виховну діяльність, що
забезпечує гарантоване досягнення позитивних результатів навчання, виховання, розвитку ціннісних орієнтацій, фахового самовизначення, соціальної самореалізації особистості. Завдання роботи – обґрунтувати
інтерактивні педагогічні технології, використання яких у навчально-виховному процесі студентів університетів сприятиме формуванню цінностей здоров’я. На основі характеристики системних ознак і якостей
доводиться, що інтерактивні педагогічні технології слід кваліфікувати як інноваційні педагогічні системи відкритого типу, використання яких сприятиме формуванню в студентів цінностей здоров’я й здорового способу життя. Сутність парадигми освіти та виховання обумовлює виховну цінність інтерактивних педагогічних технологій, до формування духовно-ціннісного ставлення людини до здоров’я.

References

Горащук В. П. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / В. П. Горащук //Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. пр. – К., 2001. – Вип. № 5. – С. 177–182.

Григоренко В. Г. Професійно-педагогічна мотивація та технологія її формування / Григоренко В. Г. –О. : Вид-во ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2003. – 148 с.

Державна програма розвитку фізичної культури і спорту в Україні на 2007–2011 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // www.mon.gov.ua.

Концепція національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства // Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 1999 р. № 1697 // Офіційний вісник України. – 1999. – № 37. – С. 33–46.

Пристинский В. Н. Гуманистические ценности физической культуры и спорта как средство формирования нравственной и эстетической культуры человека / В. Н. Пристинский // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / за ред. проф. С. С. Єрмакова. –Х. : ХДАДМ, 2008. – № 11. – С. 48–52.

Титович А. О. Умови реалізації особистісно-орієнтованої фізичної культури в системі вищої педагогічної освіти / А. О. Титович // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2005. – № 8. – С. 300–302.

Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах : зб. наук. пр. за ред. В. Кременя. – Київ ; Вінниця, 2005. – 362 с.

Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська [та ін.] ; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Шевченко Г. П. Професійна освіта студентської молоді в контексті культурологічного та аксіологічного підходів / Г. П. Шевченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. –Луганськ : Вид-во Східноукраїнського нац. ун-ту ім. Володимира Даля, 2007. – Вип. 3 (22) – С. 135–144.

Published

2016-11-04

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Інтерактивні педагогічні технології формування цінностей здоров’я в студентів університетів. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(18), 132-137. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/844