Організація позанавчальної роботи з фізичного виховання за експериментальною програмою формування естетико-фізичних якостей студентів
Keywords:
позанавчальна робота, естетико-фізичні якості, студентиAbstract
Установлено необхідність формування естетико-фізичних якостей студентів, потрібних сучасному фахівцю для виховання повноцінної, гармонійно й усебічно розвиненої особистості. Проаналізовано та узагальнено досвід позанавчальної роботи вищих навчальних закладів. Визначено зміст, тематику та форми заходів у процесі позанавчальної роботи з фізичного виховання. Запроваджено в процес фізичного виховання класичного університету експериментальну програму, спрямовану на формування естетико-фізичних якостей студентів. Припущено, що організація позанавчальної роботи з фізичного виховання за експериментальною програмою сприятиме формуванню естетико-фізичних якостей студентської молоді.
References
Грибан Г. П. Життєдіяльність та рухова активність студентів / Грибан Г. П. – Житомир : Рута, 2009. –593 с.
Єрмолаєва Т. М. Основи взаємозв’язку фізичного та естетичного виховання в процесі розвитку особистості / Т. М. Єрмолаєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х., 2011. – № 1. – С. 54–57.
Марченко О. Ю. Формування ціннісних категорій фізичної культури студентів вищих навчальних закладів / О. Ю. Марченко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – Х., 2011. – № 1. – С. 127–131.
Ушинський К. Д. Про сімейне виховання / Ушинський К. Д. – К. : Рад. шк., 1974. – 150 с.
Концепція Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2016 роки. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 р. – № 828-р.