Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі

Authors

  • Володимир Дручик

Keywords:

методологічні підходи, підготовка, майбутні вчителі фізичної культури, здоров’язберігальні технології, старша школа

Abstract

Основне завдання дослідження – проаналізувати психолого-педагогічної літературу та інформацію з мережі Інтернет щодо методологічних підходів до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі. До методологічних підходів віднесено такі підходи, як аксіологічний, діяльнісний, індивідуальний, компетентнісний, культурологічний, особистісно орієнтований та системний. У статті зазначено, що ці методологічні підходи стали теоретичним підґрунтям для розробки й теоретичного обґрунтування педагогічної моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі.

References

Бавтрюков И. А. Формирование психолого-педагогической компетентности у будущих специалистов по физической культуре и спорту : автореф. дис. на соискание учёной степени канд. пед. наук : 13.00.08 “Теория и методика профессионального образования” / И. А. Бавтрюков. – Ульяновск, 2009. – 22 с.

Бігун В. С. Людина в праві: аксіологічний підхід : автореф. дис. здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук : 12.00.12 “Філософія права” / В. С. Бігун. – К., 2004. – 19 с.

Державна програма “Вчитель”: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 берез. 2002 р., № 379 // Офіц. вісн. України. – № 13. – С. 109–130.

Дибкова Л. М. ІІндивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів :автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л. М. Дибкова ; АПН України : Ін-т вищ. освіти. – К., 2006. – 20 с.

Мединський С. В. Структура підготовки фахівців з фізичного виховання у США в аналогії з Україною / С. В. Мединський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт” :[зб. наук. пр.] / за ред. Г. М. Арзютова. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 14. – С. 66–69.

Настенко Л. Г. Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутнього вчителя : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” /Л. Г. Настенко. – К., 2002. – 22 с.

Сембрат А. Л. Історичний аспект особистісно орієнтованого підходу у вихованні / А. Л. Сембрат //Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2005. – № 14. –С. 51–57.

Published

2016-11-04

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(18), 52-55. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/824