Бельгійський досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи

Authors

  • Євгенія Захаріна

Keywords:

бакалавр, майбутні учителі фізичної культури, позакласна та позашкільна оздоровчо-виховна робота

Abstract

У статті розглянуто особливості вищої освіти в університетах Бельгії й Нідерландів. Автор указує, що рух за підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах набув загальнонаціонального характеру та
активно підтримується урядами всіх країн. Завданням дослідження було вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в Бельгії й Нідерландах. Зазначено, що термін навчання для отримання ступеня бакалавра в галузі фізичного виховання становить три роки, магістра – два роки в університетах Бельгії та Нідерландів. Подано навчальний план підготовки бакалаврів фізичного виховання й кінезіології Вільного університету в Брюсселі. Автор на прикладі дисципліни “Події та керування проектами в галузі спорту” Вільного університету в Брюсселі розглядає підготовку майбутніх учителів фізичної культури до проведення та організації різноманітних фізкультурно-оздоровчих заходів, які пропагують здоровий спосіб життя, залучають молодь до регулярних занять фізичною культурою та спортом.

References

Université catholique de Louvain [Electronic resourse]. – Mode of access : http://www.uclouvain.be/334859.html

Vrije Universiteit Brussel [Electronic resourse]. – Mode of access : http://www.vub.ac.be/english/index.php

Published

2016-10-18

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Бельгійський досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(19), 56-61. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/811