Роль олімпійських ідеалів у житті учнівської молоді
Keywords:
рівень знань з олімпізму, олімпійська освіта, олімпійські ідеали, учнівська молодьAbstract
У статті розкрито рівень знань учнів 5–9-х класів з олімпізму; виявлено важливі завдання щодо формування в учнівської молоді ставлення до олімпійських ідеалів і розширення джерел освіти з олімпізму. Установлено, що проведення виховних заходів на олімпійську тематику (олімпйські уроки, олімпійські години) покращують рівень знань учнівської молоді з олімпізму; показано прагнення учнів до отримання знань з олімпізму та
їх ставлення до принципу чесної гри.
References
Лубышева Л. Н. Современный ценностный потенциал физической культуры и спорта, и пути его освоения обществом и личностью / Л. Н. Лубышева // ТПФК. – 1997. – № 6. – С. 10–15.
Столяров В. Н. Канцелярия физической культуры и физкультурного воспитания (инновационный поход) / В. Н. Столяров, И. М. Быховская, Л. Н. Лубышева // ТПФК. – 1998. – № 5. – С. 11–15.
Бальсевич В. К. Спартанское движение – детище Росии и международное достояние / В. К. Бальсевич,Л. Н. Лубышева // Физическая культура: образование, воспитание, тренировка. – 2001. – № 1. – С. 2–4.
Єгоров А. П. Философское значение современного олимпизма / А. П. Єгоров // ТПФК. – 2001. – № 7. – С. 18–23.