Функціональний стан серцево-судинної системи студентів протягом двох років навчання

Authors

  • Оксана Анатоліївна Чичкан
  • Галина Іванівна Шутка
  • Ольга Олександрівна Пазичук

Keywords:

серцево-судинна система, студенти, тест Руф’є

Abstract

Фізичне виховання є важливою складовою частиною процесу навчання у вищих навчальних закладах ІІІ–IV рівнів акредитації. Один із основоположних принципів фізичного виховання – це принцип оздоровчої спрямованості, зміст якого полягає в забезпеченні оздоровчого ефекту внаслідок занять фізичною культурою. Вивчення літератури, опублікованої в нашій країні та закордоном, показало, що тест Руф’є, завдяки простоті й зручності, а головне достовірності, має широке застосування та дає підставу зробити висновки про більш глибокі зсуви основних вісцеральних систем організму людини. Завдання – оцінити функціональний стан серцево-судинної системи студентів упродовж двох років навчання. Функціональний стан ССС студентів юридичного факультету вказує на їхню недостатню рухову активність, особливо хлопців, та на несвідоме ставлення до свого здоров’я. Уведення 4 год на тиждень на дисципліну “Фізичне виховання” може частково виправити цю ситуацію, але ще необхідне бажання студентів займатися фізкультурою.

References

Амосов Н. М. Энциклопедия Амосова. Алгоритм здоровья / Амосов Н. М. – М. : Изд-во АСТ ; Донецк : Сталкер, 2002. – 192 с.

Булич Є. Г. Здоровье человека: Биологическая основа жизнедеятельности и двигательная активность в её стимуляции / Булич Є. Г., Муравов И. В. – Киев : Олимпийская лит., 2003. – 384 с.

Вілмор Джек Х. Фізіологія спорту / Вілмор Джек Х., Костілл Девід Л. – К. : Олімпійська л-ра, 2003. – 633 с.

Еромина Е. Л. Оздоровительный бег и регуляция физиологических систем организма : автореф. дис. …д-ра мед. наук / Е. Л. Еромина. – Харьков, 1992. – 44 с.

Краснов В. П. Основи оздоровчого тренування : метод. рек. для проведення практ. занять з фіз. виховання студ. спец. навч. від. / В. П. Краснов, С. І. Присяжнюк, Р. Т. Раєвський – К. : Аграрна освіта, 2005. – 55 с.

Линець М. М. Основи методики розвитку рухових якостей / Линець М. М. – Львів : Штабар, 1997. – 208 с.

Мізеров М. М. Системність у регламентації рухового режиму студентів спеціального медичного відділення на основі характеристик їх функціонального стану і фізичного розвитку / М. М. Мізеров //Зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. – К. ; Луцьк, 1996. – С. 443–448.

Bube H. Stubler H. undand. TestsinderSportpraxis / H. Bube, G. Feck. – Berlin : Sportverlag, 1986. – 238 s.

Published

2016-10-18

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Функціональний стан серцево-судинної системи студентів протягом двох років навчання. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(19), 260-264. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/774