Упровадження в урок фізичної культури інтерактивних технологій із варіативного модуля “Баскетбол”
Keywords:
інтерактивні технології, баскетбол, малі групи, основні опорні точки, дидактичний матеріал, навчальні карткиAbstract
Актуальність дослідження обумовлена відсутністю наукових даних про використання інтерактивних технологій у процесі навчання техніки фізичних вправ. Завдання роботи – розробка програми впровадження
інтерактивних технологій в урок фізичної культури з варіативного модуля “Баскетбол”. Охарактеризовано й теоретично обґрунтовано програму впровадження інтерактивних технологій в урок фізичної культури з баскетболу для першого року вивчення, яка реалізується в три етапи. Основою розробленої інтерактивної технології є робота учнів у малих групах із використанням дидактичного матеріалу у вигляді основних опорних точок. Запропонований підхід передбачає творчо-пошукову діяльність учнів – суб’єктів навчання.
References
Аксьонова О. Інтерактивні форми діяльності учнів на уроках фізичної культури / О. Аксьонова //Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. к-ри та спорту. Вип. 11. – Львів : НВФ “Українські технології”, 2007. – T. 1. – C.4–16.
Бордовская Н. В. Современные образовательные технологии : учеб. пособие / Бордовская Н. В. – М. :КНОРУС, 2011. – 432 с.
Особистісно зорієнтоване навчання: метод. зб. / упоряд. С. А. Рубан. – Ірпінь: [ б. в], 2009. – 28 с.
Савченко В. А. Роль інтерактивних методів в перепідготовці вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / В. А. Савченко, Н. В. Москаленко // Головне уравління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації. – 2011. – Режим доступу : http://osvita dnepr.com/index.php/metodichnirekomendatsiji/ 435-rol-interaktivnikh-metodiv-v-perepidgotovtsi-vchiteliv-fizichnoji-kulturi.