Всеукраїнський спортивно-масовий захід “Олімпійське лелеченя” як нова форма фізкультурно-спортивної роботи серед школярів (на прикладі загальноосвітніх шкіл міста Львова)

Authors

  • Оксана Михайлівна Вацеба
  • Мирослав Степанович Герцик
  • Людмила Володимирівна Гриненко

Keywords:

спортивно-масові змагання, фізичне виховання школярів, учні 5–6-х класів, Всеукраїнський спортивно-масовий захід “Олімпійське лелеченя”, фізкультурно-спортивний рух, м. Львів, НОК України, “Артек”

Abstract

У статті розглянуто особливості впровадження нового спортивно-масового заходу дітей шкільного віку, який ініційовано Національним олімпійським комітетом України – Всеукраїнського спортивно-масового заходу
серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” на прикладі школярів міста Львова. Завдання дослідження: 1) проаналізувати роль та значення спортивно-масових змагань у системі фізичного виховання дітей і підліт-
ків; 2) опрацювати досвід упровадження пілотного проекту НОК України Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” у 2010–2011 навчальному році та особливості
реалізації цього проекту в 2011 – 2012 навчальному році; 3) вивчити особливості організації, проведення й методичного супроводу Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва “Олімпійське лелеченя” серед школярів 5–6-х класів загальноосвітніх шкіл міста Львова; 4) проаналізувати ставлення школярів середнього шкільного віку до нового заходу, який ініціював НОК України – “Олімпійське лелеченя”. Визначено, що успішне впровадження “Олімпійського лелеченяти” в практику шкільного фізкультурно-спортивного руху України істотно сприятиме активізації позакласної та позашкільної фізкультурно-спортивної роботи, сприятиме залученню дітей та підлітків до активних занять спортом, пропаганді олімпійських цінностей та ідеалів серед школярів і педагогів України

References

Булатова М. М. Система олімпійської освіти в Україні та нові форми її впровадження / М. М. Булатова //Олімпійський спорт і спорт для всіх : тези доп. ІХ Міжнар. наук. конгр. – К. : [б. в.], 2005. – С. 7.

Вацеба О. Актуальні питання олімпійської освіти у навчально-виховному процесі учнів загальноосвітніх шкіл України (на прикладі м. Львова) / О. Вацеба, В. Юхимук // Олімпійська освіта: виховання, здоровий спосіб життя, соціальна адаптація : матеріали континент-семінару. – К. : [б. в.], 2007.– С. 87–93.

Дубогай О. Д. Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів :метод. посіб. для вчителів почат. шк. та фіз. культури, студ. та батьків / Дубогай О. Д. – К. : Оріяна, 2001. – 152 с.

Єрмолова В. М. Олімпійська освіта: теорія і практика / Єрмолова В. М. – К. : Олімпійська, 2011.

Круцевич Т. Ю. Общие основы теории и методики физического воспитания / Круцевич Т. Ю. – К. :Олімпійська, 2003. – С. 77–79.

Ткачук В. Олімпійська освіта учнів як педагогічна проблема. / В. Ткачук, Ю. Петришин, О. Вацеба.,О. Гречанюк : Актуальні проблеми юнацького спорту : матеріали IX Всеукр. наук. практ. конф. –Херсон : ПАТ Херсон. міськ. друк., 2011. – С. 139–140.

Худолій О. М. Загальні основи теорії та методики фізичного виховання : навч. посіб. / Худолій О. М. –Х. : ОВС, 2007. – 406 с.

Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів / Шиян Б. М. – Тернопіль : Навч. кн. –Богдан, 2001. – Ч. 1. – 272 с. ; 2002. – Ч. 2. – 245 с.

[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://lelechenyanoc.org/.

Published

2016-10-18

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Всеукраїнський спортивно-масовий захід “Олімпійське лелеченя” як нова форма фізкультурно-спортивної роботи серед школярів (на прикладі загальноосвітніх шкіл міста Львова). (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(19), 130-136. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/743