Система безперервної освіти вчителів фізичної культури
Keywords:
освіта, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації, безперервна освітаAbstract
У статті розглянуто аспекти розвитку безперервної освіти вчителів фізичної культури. Безперервність освіти розглядається як цілісний процес, який забезпечує поступовий розвиток творчого потенціалу особистості й усебічне збагачення її духовного світу. Завдання – проаналізувати розвиток безперервної освіти вчителів фізичної культури на Буковині. Для розв’язання цієї проблеми застосовується метод одержання ретроспективної інформації: аналіз матеріалів періодичної преси, статей сучасної періодики, архівних джерел. Роль безперервної освіти зросла в умовах трансформацій українського суспільства, це зумовлено потребою держави в підготовці висококваліфікованих кадрів. Безперервна освіта – це процес зростання освітнього потенціалу вчителя.
References
Вакарчук І. Завдання післядипломної педагогічної освіти в контексті вдосконалення системи освіти України / І. Вакарчук // Директор школи. – 2009. – № 2 (530). – С. 3–8.
Зинченко Г. П. Предпосылки становления теории непрерывного образования / Г. П. Зинченко // Сов.педагогика. – 1991. – № 1.
Кононенко О. Є. Атестація педагогічних працівників: нормативи, методичні рекомендації, документи /О. Є. Кононенко ; за заг. ред. Л. Д. Покроєної. – Харків : Основа; Тріада +, 2007. – 160 с.
Типове положення про атестацію педагогічних працівників України (пункт 1.5), затверджене наказом Міністерства освіти України від 20 серпня 1993 р. №310 і зареєстроване в Міністерстві юстиції України 2 грудня 1993 р. за № 176, зі змінами і доповненнями, затвердженими наказом Міністерства освіти України від 01 грудня 1998 р. № 419.
Филиппов Ф. Р. Социология образования / Филиппов Ф. Р. – М. : [ б. н.], 1980. – 182 с.
Ягодин Г. Перестройка высшей школы и непрерывное образование / Г. Ягодин // Политическое самообразование. – 1986. – № 7. – С. 37.