Методологічні засади професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів
Keywords:
методологія, підготовка тренерів-викладачів, професійна діяльністьAbstract
Актуальність, теоретична та практична значущість проблеми підготовки до професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів зумовили вибір предмета дослідження. Методологічними засадами дослідження визначено на філософському рівні теорію пізнання – положення про взаємообумовленість теорії та практики, ідеального й матеріального – основні форми буття матерії, філософські положення про єдність, взаємозв’язок предметів, явищ і процесів об’єктивної дійсності; закони й категорії діалектики та формальної логіки; на загальнонауковому рівні – теорію систем та системного підходу; теорію діяльності й діяльнісного підходу; на конкретно-науковому рівні – концепцію професійного розвитку, дидактичні закони йзакономірності, принципи, положення про цілісність педагогічної діяльності.
References
Дружилов С. А. Психология профессионализма. Инженерно-психологический подход / Дружилов С. А. – Xарькоа : Изд-во «Гуманитарный Центр», 2011. – 296 с.
Исаев Е. И., Основы психологической антропологии. Психология развития человека: Развитие субъективной реальности в онтогенезе / Исаев Е. И., В. И. Слободчиков – М. : Шк. пресса, 2000. – C. 212–385.
Каган М. С. Системный подход и гуманитарное знание: избр. ст. / Каган М. С. – Л. : ЛГУ, 1991. – 384 с.
Климов Е. А. Реплика о структуре профессионализма и профессионала / Е. А. Климов // Психология профессионала. – 1996. – С. 145–204.
Кропотова Н. В. Профессиональная компетентность (опыт трансдисцип-линарного исследования) / Н. В. Кропотова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр.– Х. : УIПА, 2007. – № 16. – С. 356–369.
Леонтьев А. А. Что такое деятельностный подход в образовании / А. А. Леонтьев Начальная школа. Плюс. Минус. – 2001. – № 1. – С. 3–6.
Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Междунар. гуманитар. фонд «Знание», 1996. – 308 с.
Новиков А. М. Методология / А. М. Новиков, А. Д. Новиков. – М. : СИНТЕГ. – 668 с.
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Рубинштейн С. Л. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
Суходольский Г. В. Основы психологической теории деятельности / Суходольский Г. В. – М. : Изд-во ЛКИ, 2008. – 168 с.