Система дослідницької роботи майбутніх фахівців із фізичної культури як основа розвитку їхніх креативно-інноваційних здібностей

Authors

  • Людмила Леонідівна Лисенко

Keywords:

дослідницька діяльність, креативно-інноваційні здібності, майбутні фахівці з фізичної культури

Abstract

Актуальність цієї роботи обумовлена сучасними вимоги до якості професійної готовності фахівців у галузі фізичної культури й спорту – підготовка висококваліфікованих спеціалістів, здатних до активної участі
в інноваційних процесах, дослідницької та креативно-інноваційної діяльності. Мета роботи – обґрунтування системи підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури до креативно-інноваційної діяльності засобами дослідницької діяльності. Теоретично обґрунтована та розроблена цілісна система дослідницької діяльності майбутніх фахівців із фізичної культури (концепція, принципи та технології розвитку креативно - інноваційних здібностей), яка забезпечує ефективне формування їхньої здатності творчо й ефективно виконувати професійну діяльність.

References

Андреев В. И. Эвристическое программирование учебно-исследовательской деятельности : метод. пособие / Андреев В. И. – М. : Высш. шк., 1981. – 240 с.

Галиуллина Ф. Ш. Формирование навыков научно исследовательской деятельности у студентов педагогического вуза : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Галиуллина Фарида Шамилевна. – Казань, 2003. – 171 с.

Лисенко Л. Л. Педагогічна практика в дошкільних закладах : навч.-метод. посіб. / Л. Л. Лисенко, О. В. Багінська. – Чернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2011. – 48 с.

Лисенко Л. Л. Формування дослідницьких умінь майбутніх фахівців з фізичної культури в процесі викладання дисципліни “психологічні аспекти підготовки спортсменів” / Л. Л. Лисенко // Вісник Черні-

гівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2011. – № 86. Т. 2. – С. 377–380.

Морозов А. В. Формирование креативности педагога в условиях непрерывного образования / Морозов А. В. – М. : Изд-во ИГУМО, 2003. – 192 с.

Найн А. Концептуальная модель процесса формирования умений исследовательской деятельности студентов вуза физической культуры / А. Найн, В. Анисимова // Теория и практика физической культуры. – 2007. – № 8. – С. 62–65.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 2002. – № 26. – С. 2–4.

Овакімян І. С. Науково–дослідна робота як ресурс розвитку творчого потенціалу особистості студента : автореф. дис. … канд. соціол. наук : 22.00.04 / О. С. Овакімян. – Харків, 2005. – 20 с.

Огієнко М. М. Фактори, які обумовлюють креативно-евристичне мислення і його розвиток у системі професійної підготовки фахівців в галузі фізичної культури і спорту / М. М. Огієнко, Л. Л. Лисенко,

П. М. Огієнко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. –Чернігів : ЧНПУ, 2012. – № 98. – Т. 2. – С. 111–116.

Огієнко М. М. Формування науково-педагогічного світогляду особистості як основи професійної підготовки фахівців в галузі фізичної культури та спорту / М. М. Огієнко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2011. – № 86. – Т. 2. –С. 398–403.

Published

2016-10-18

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Система дослідницької роботи майбутніх фахівців із фізичної культури як основа розвитку їхніх креативно-інноваційних здібностей. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(19), 79-84. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/729