Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у школі

Authors

  • Валентина Борисівна Кузьмік
  • Тетяна Миколаївна Краснобаєва
  • Микола Ананійович Галайдюк

Keywords:

модель підготовки, здоров’язберігальні технології, моделювання діяльності, сформованість уміння

Abstract

Одним із найважливіших завдань якісної освіти педагогів-філологів є формування їхньої готовності до використання здоров’язберігальних технологій. Це зумовлено, насамперед, нагальною потребою збереження й зміцнення здоров’я учнів у процесі навчання й виховання. Завдання дослідження: 1) обґрунтувати модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій; 2) виділити та дати характеристику основним етапам підготовки майбутніх учителів до використання здоров’язберігальних технологій. Модель підготовки, що пропонується, може бути використана для визначення діяльності, спрямованої на підвищення професійного рівня майбутніх педагогів-філологів. Це обумовлено тим, що складники моделі (цілі, засоби, результат) слугують водночас і чинниками системи впливу, виховання, здійснення власних повноважень майбутнім педагогом. Обґрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування готовності педагогів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у професійній діяльності як упорядкованої сукупності взаємопов’язаних та взаємозумовлених структурних і функціональних чинників.

References

Войтко В. И. Категория модели и ее роль в педагогических исследованиях / В. И. Войтко, Г. А. Балл //Программированное обучение. – 1978. – Вып. 15. – С.3–10.

Володько В. М. Сучасна педагогічна система та її елементно-структурний опис / В. М. Володько // “Нові технології виховання” : зб. наук. пр. – К. : [б. в.],1988. – С. 13–18.

Капська А. Й. Основні закономірності моделювання виховного процесу / А. Й. Капська // Нові технології виховання : зб. наук. пр. – К. : [б. в.],1988. – С. 91–95.

Краснобаєва Т. М. Програмне забезпечення навчального процесу із фізичного виховання за кредитно-трансферною системою /Т. М. Краснобаєва, М. А. Галайдюк, В. Б. Кузьмік : зб. наук. праць –К. : [б. в.], 2011. – С. 130–134.

Кузьмік В. Б. Здоров’язберігаюча компетентність студента в соціально-педагогічному аспекті /В. Б. Кузьмік : зб. наук. пр. – К. : [б. в.] – 2012. – С. 125–130.

Лук’янова Ю. С. Вимоги до використання здоров’язберігаючих освітніх технологій / Ю. С. Лук’янова //Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. –Х. : Харк. Держ. Акад. дизайну і мистецтв, 2009. – № 9. – С. 76–78.

Маркова А. К. Психология профессионализма : пособие / Маркова А. К. – М. : Междунар. гуманит. фонд «Знание», 1996. – 312 с.

Мизинцев В. П. Применение моделей и методов моделирования в дидактике / Мизинцев В. П. – М. :Знание, 1977. – 52 с.

Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / Михеев В. И. – М. : Прогресс, 1971. – 381 с.

Published

2016-10-18

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у школі. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(19), 71-75. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/727