Єдність шкільного й сімейного виховання – необхідна умова сьогодення
Keywords:
особистість, сім’я, школа, виховання, батьки, діти, фізичний та розумовий розвиток школярівAbstract
Статтю присвячено проблемі спільної праці школи й сім’ї, яка нині потребує перегляду та переоцінки. Проаналізовано форми роботи школи з батьками, а також особливу увагу приділено вимогам до батьків, які займаються вихованням своїх дітей. Проблеми взаємин батьків і вчителів у нових умовах набувають особливого значення й потребують уваги з першого дня перебування дитини в школі. Це визначає актуальність дослідження. Характерною особливістю сучасної української системи виховання є єдність родинного та шкільного виховання. І родина, і школа мають свої специфічні виховні можливості. Консолідуюча роль міцної родини є провідною для повноцінного виховання дітей, бо саме в ній на основі кровних зв’язків закладається фундамент вихованості. У школі дитина отримує наукове обґрунтування всього того, що вона пізнає в родині. Ні батьки, ні школа не можуть один без одного обійтися.
References
Ващенко Г. Г. Виховний ідеал / Г. Г. Ващенко // Рідна школа. – 1992. – № 2; 3; 4.
Невмержицька О. О. Українське телебачення і необхідність моральної цензури / О. О. Невмержицька //Рідна школа. – 2004, квіт. – С. 16.
Русова С. Ф. Україна в творах її письменників / С. Ф. Русова // Початкова школа. – 1992. – № 1; 3; 4.
Струманський В. П. У педагогічному ракурсі / В. П. Струманський // Радянська освіта. – 1991.
Сухомлинський В. О. Мудрість батьківської любові / Сухомлинський В. О. – М. : Молода гвардія, 1988. –С. 38–42.
Ушинський К. Д. Про народність у громадянському вихованні / К. Д. Ушинський // Вибрані твори : у 2 т. – К. :[б. в.], 2002. – Т. 2. – 226 с.
Федорович О. В. Сімейно-народні традиції у вихованні правових цінностей підлітка / Федорович О. В. –Острог : Наук. зап., 2000. – С. 313–319.