Значення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного віку

Authors

  • Станіслав Ігорович Статьєв Класичний приватний університет

Keywords:

глухі діти, танцювальні рухи, музично-ритмічне виховання, молодший шкільний вік

Abstract

На сьогодні ця проблема є дуже актуальною та потребує нагального розв’язання. Завданням дослідження стало розкрити й схарактеризувати значення музично-ритмічних занять для розвитку особистості глухих
дітей молодшого шкільного віку. Для виявлення ефективності музично-ритмічних занять використано методи оцінки основних складників танцювальних рухів, які вивчали на заняттях. Результати наших досліджень підтвердили, що заняття музично-римічного виховання мають позитивний вплив на розвиток фізичних і духовних якостей глухих дітей, покращують рівень опанування танцювальними рухами. Тому ми рекомендуємо такі заняття в школах-інтернатах та реабілітаційних центрах для покращення адаптації дітей із цією патологією в соціумі.

Author Biography

  • Станіслав Ігорович Статьєв, Класичний приватний університет
    викладач, аспірант  кафедра фізичної реабілітації інституту здоров'я, спорту та туризму

References

Байкина Н. Г. Коррекционные основы физического воспитания глухих школьников : автореф. дис. … д-ра пед. наук / Н. Г. Байкина. – М., 1992. – 30 с.

Богданов Г. П. Руководство физическим воспитанием школьников / Богданов Г. П. – М. : Просвещение, 1972. – 142 с.

Букун Н. И. Основы трудовой деятельности при нарушениях слуха / Букун Н. И. – Кишинев : Штиинца, 1988. – С. 30, 117, 169.

Денисенко Н. Ф. Теоретичні основи та практика управління системою фізичного виховання дітей у дошкільному закладі освіти : автореф. ... дис. д-ра пед. наук : 13.00.08. / Н. Ф. Денисенко. – Запоріжжя, 2001. – 23 с.

Кагарлицкая А. С. Музыкально-ритмические занятия в школе для слабослышащих детей (1–2 годы обучения) : пособие для учителя / А. С. Кагарлицкая, Н. А. Тугова, Н. И. Шелгунова. – М. : Просвещение, 1992. – 158 с.

Касаткин Л. Ф. Формирование двигательных функций у слепых детей и преодоление недостатков физического развития в процессе школьного обучения : автореф. дис. … д-ра пед. наук / Л. Ф. Касаткин. – М., 1980. – 23 с.

Колишкін О. В. Дослідження функціонального стану фізіологічних систем слабочуючих підлітків 15–16 років за допомогою спеціальних тестів / О. В. Колишкін // Наука і освіта. – 2003. – № 4. – С. 125–129.

Коренберг В. Б. Основы качественного биомеханического анализа / В. Б. Коренберг. – М. : Физкультура и спорт, 1979.

Павлов И. П. Полное собрание сочинений. В 10 т. / Павлов И. П. – М. : [б. и.], 1951. – Т. 3. – Ч. 1. – 390 с.; Ч. 2 – 435 с.

Сермеев Б. В. Особенности физического воспитания аномальных детей / Б. В. Сермеев // Дефектология. – 1984. – № 3. – С. 39–45.

Published

2016-09-23

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Значення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного віку. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(20), 187-190. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/609