Сучасні тенденції диференційованого фізичного виховання молодших школярів
Keywords:
учні початкової школи, фізичний стан, фізичне виховання, алгоритм програмування змістуAbstract
Фізичне виховання сьогодні розглядають як один з основних засобів покращення фізичного стану – комплексної характеристики, що відображає стан здоров’я, статуру й конституцію, функціональні можливості,
фізичну працездатність і підготовленість учнів. Важливими у розв’язанні цього завдання, крім іншого, є врахування інтересів і побажань учнів щодо певних видів фізичних вправ; виконання вимоги програми про диференційований підхід до учнів і спроможність учителя реалізувати це в практичній діяльності.
References
Гасюк І. Л. Програмування оздоровчої спрямованості уроків фізичної культури для дівчат 11–14 років різних соматотипів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : спец. 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення” / І. Л. Гасюк. – Львів, 2003. – 254 с.
Єдинак Г. А. Генетичні маркери і сучасні тенденції фізичного виховання / Г. А. Єдинак // Слобожан. наук.-спорт. вісн. – 2001. – № 4. – С. 91–94.
Кротов Г. В. Диференційоване програмування розвитку рухових здібностей дівчат початкової школи з урахуванням соматотипу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)” / Г. В. Кротов. – К., 2010. – 21 с.
Круцевич Т. Ю. Основні напрямки вдосконалення програм фізичного виховання школярів / Т. Ю. Круцевич // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. – 2006. – № 4. – С. 20–27.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізична культура. 1–4 класи. – Ірпінь : ВТФ “Перун”, 2001. – 112 с.
Сидорченко К. М. Оптимізація занять оздоровчої спрямованості у фізичного вихованні хлопчиків 11–14 років : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : спец. 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення” / К. М. Сидорченко. – Львів, 2009. – 20 с.