Методологічні засади фізичного виховання школярів
Keywords:
фізичне виховання, методологія, компетентнісний підхід, аксіологічний підхід, індивідуальний підхід, здоров’язберігаючий простір, мікрооточення, мезооточення, макрооточенняAbstract
У сучасних умовах реформування освітньо-виховної системи школярів актуальною проблемою виступає визначення методологічних засад фізичного виховання школярів, що знайшло відображення в законах України “Про освіту”, “Національній доктрині розвитку освіти України”, Концепції педагогічної освіти. У статті наголошено на необхідності використання компетентнісного, аксіологічного та індивідуального підходів як основи розв’язання цілей і завдань фізичного виховання школярів, що спрямовує цей процес на врахування інтересу до різних видів рухової діяльності, ведення здорового способу життя.
References
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : [б. в.], 2004. – 112 с.
Кришко В. В. Аксіологічний потенціал державного управління освітою / В. В. Кришко, І. О. Мамаєва. – К. : Освіта України, 2005. – 224 с.
Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді // Директор школи. – 2004. – Жовт. – № 40. – С. 23–27.
Комплексні програми середньої загальноосвітньої школи. Фізична культура 1–11 класи. – К. : Освіта, 1993.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізична культура. 5–12 класи. – К. : Перун. – 2005. – 272 с.
Фізична культура. Навчальна программа. 10–11 класи (спортивний профіль) / В. М. Єрмолова, Л. І. Іванова, Г. Г. Смоліус [та ін.]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : mon.gov.ua education/average/prog12/f_k_pr.doc