Загальні положення методики навчання школярів спортивних ігор
Keywords:
спортивні ігри, методика навчання, вихідні положення, особистістьAbstract
У статті представлено вихідні положення методики навчання спортивних ігор – універсального засобу становлення всебічно й гармонійно розвинутої особистості: сформульовано основні питання змісту роботи вчителя щодо реалізації процесу навчання рухових дій, розкрито його структуру, відповідні цілі та завдання, визначено способи їх реалізації, а також указується на потребу в подальших науково-методичних дослідженнях з окресленої проблеми.
References
Спортивные игры: техника, тактика, методика обучения : [учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений] /Ю. Д. Железняк, Ю. М. Портнов, В. П. Савин, А. В. Лексаков. – [4-е изд.]. – М. : Академия, 2010. – 520 с.
Холодов Ж. К. Теория и методика физического воспитания и спорта : [учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений] / Ж. К. Холодов, В. С. Кузнецов. – [2-е изд.].– М.: Академия, 2003.– 480 с.
Наумчук В. І. Теоретико-методичні основи навчання спортивним іграм : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Наумчук В. І. – Т. : Астон, 2012. – 124 с.
Педагогическое физкультурно-спортивное совершенствование : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / [Ю. Д. Железняк, В. А. Кашкаров, И. П. Кравцевич и др.] ; под ред. Ю. Д. Железняка. –[2-е изд.]. – М. : Академия, 2005. – 384 с.