Досвід організації профільного навчання за спортивним напрямом (профіль – туризм)

Authors

  • Тетяна Володимирівна Гнітецька Волинський національний університет імені Лесі Українки
  • Ірина Миколаївна Войтович Волинський національний університет імені Лесі Українки

Keywords:

профільне навчання старшокласників, спортивний напрямок, досвід роботи, профіль “Туризм”

Abstract

Незважаючи на значну увагу науковців до проблеми профільного навчання старшокласників питання організації навчання за спортивним напрямом різних профілів залишається недостатньо вивченим. Завдання дослідження – проаналізувати й узагальнити досвід організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем “Туризм”. Методи дослідження – аналіз літературних та документальних джерел; опитування; теоретичне моделювання, педагогічний експеримент. Під час організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем “Туризм” може бути корисним досвід роботи таких вітчизняних закладів, як Чернігівська ЗОШ № 14, Луцька ЗОШ І–ІІ ступенів – колегіум № 11, Волинський ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою, Староконстянтинівська ЗОШ № 3 “Школа сприяння здоров’я”, Лисичанська ЗОШ № 14 та Кремінська ЗОШ № 4; із зарубіжних – Російської Федерації – середня школа № 3 м. Пскова та ЗОШ № 9 м. Єкатеринбурга (Свердловська)

Author Biographies

  • Тетяна Володимирівна Гнітецька, Волинський національний університет імені Лесі Українки
    кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент  кафедри теорії та методики фізичного виховання
  • Ірина Миколаївна Войтович, Волинський національний університет імені Лесі Українки
    аспірант кафедри спортивно-масової та туристичної роботи

References

Відкритий клас спортивного профілю з туристичної підготовки та рятувальних робіт. Чернігівська ЗОШ № 14. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : iducz.gov.ua/ shbcherng.html

Войтович І. М. Контроль технічної підготовленості школярів профільних спортивних класів із туризму / І. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2010. – № 3 (11). – С. 31–36.

Войтович І. Мотивація старшокласників профільних спортивних класів до занять фізичною культурою / І. Войтович, Т. Гнітецька // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. пр. – Вип. 12. – Т. 1. –Вінниця, 2011. – С. 116–121.

Збірник курсів за вибором у процесі профільного навчання за спортивним напрямом / уклад. Т. Т. Ротерс, О. В. Ливацький, Ю. В. Драгнєв. – Луганськ : СПД Резніков В. С. 2008. – 336 с.

Молчанов В. Концептуальна модель Запорізької спеціалізованої школи фізичної культури № 18 / В. Молчанов, Н. Пархоменко, О. Ганзіна // Здоров’я та фізична культура – 2009 – № 34 (166) – С. 17–20.

Ротерс Т. Т. Профільне навчання за спортивним напрямом – сучасна модель реформування системи фізичного виховання школярів / Т. Т. Ротерс // Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. – 2010. – № 17 (204). – Ч. ІІ. – С. 182–187.

Cмуров В. А. Профильные классы “Спасатель” / В. А. Смуров // Физическая культура в школе. – 2008. – № 5. – С. 35–37.

Published

2016-09-23

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Досвід організації профільного навчання за спортивним напрямом (профіль – туризм). (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(20), 139-141. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/598