Характеристика принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону
Keywords:
принцип, технологія, позаурочні заняття, адаптація, розвиток, координаційні здібності, біатлонAbstract
Актуальністю цієї роботи є потреба оптимізації підготовки учнів до повноцінної життєдіяльності та збереження їхнього здоров’я. Завдання роботи – визначити перелік принципів, якими повинен володіти тренер-
викладач для компетентного впровадження програм, технологій і методик розвитку координаційних здібностей у школярів у процесі позаурочних занять із біатлону. У результаті теоретичного аналізу розроблено й обгрунтовано систему специфічних принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону, компетентне впровадження якої може позитивно впливати на ефективність процесу розвитку координаційних здібностей школярів та, як наслідок, збереження їхнього здоров’я.
References
Біатлон. Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності / [Бахтурін Т. Т., Вінник О. О., Зорін Б. М. та ін.] ; під заг. ред. Ю. С. Пядухова. – К. : [б. в.], 2000. – 115 с.
Бондар В. І. Дидактика : підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / Бондар В. І. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
Карленко В. П. Оптимизация тренировки квалифицированых биатлонистов на этапе непосредственной подготовки к соревнованиям : дис. ... канд. пед. наук / В. П. Карленко. К.: КГИФК, 1981. – 192 с.
Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания : учеб. пособие / Круцевич Т. Ю. – Киев: Олимпийская лит., 2003, – 413 с.
Мулик В. В. Многолетняя подготовка в биатлоне / Мулик В. В. –Харьков : ХаГИФК, 1999. – 175 с.
Платонов В. Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Общая теория и ее практические приложения : учеб. тренера высш. квалификации / Платонов В. Н. – Киев : Олимпийская лит., 2004. – 808 с.