До питання підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання рухливих і національних ігор у професійній діяльності
Keywords:
учитель фізичної культури, підготовка, майбутній учитель фізичної культури, гра, рухливі й національні ігриAbstract
У статті наведено результати аналізу науково-педагогічної літератури та анкетування студентів вищих навчальних закладів щодо підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання рухливих і
національних ігор у професійній діяльності. Завданням дослідження було визначення актуальності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання рухливих і національних ігор у професійній діяльності. Аналіз психолого-педагогічної літератури та результати анкетування студентів засвідчили, що проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури є актуальною й досліджується вітчизняними та іноземними науковцями. Аналіз відповідей студентів засвідчив, що майже (22,20 %) опитаних студентів вищих навчальних закладів повністю володіють умінням організовувати змагання з рухливих і національних ігор, що свідчить про актуальність обраної теми дослідження.
References
Амбурцев С. Н. К проблеме повышения эффективности физического воспитания молодёжи с использованием народных игр / С. Н. Амбурцев, Г. З. Зарипов // Научно-методическое обеспечение физического воспитания, спортивной тренировки и оздоровительной физической культуры : сб. науч. тр. – Челябинск, 2002. – № 1 – Вып. 5. – С. 17–20.
Волков В. Ю. Компьютерные технологии в образовательном процессе : монография / Волков В. Ю. –СПб.: СПбГТУ, 2000. – 142 с.
Ємельянова Н. Л. Підготовка майбутніх вихователів до роботи над засвоєнням старшими дошкільниками народознавчої лексики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Л. Ємельянова ; Південноукраїнський держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2003. – 20 с.
Жарикова Е. Л. Программно-методическое обеспечение курса “Подвижные игры” в системе подготовки специалистов в ВУЗах физкультурного профиля : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 /Е. Л. Жарикова ; Рос. гос. акад. физ. культуры. – М., 1996. – 17 с.
Заячук Т. В. Формирование творческих способностей студентов педагогического вуза с использованием средств дисциплин “хореография” и “подвижные игры” : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. /Т. В. Заячук. – СПб., 2007. – 176 с.
Зюзюков О. В Особливості змісту процесу фізичного виховання в системі педагогічної освіти майбутніх учителів фізичної культури / Н. А. Павлова // Вісник Луганського національного університета ім. Т. Г. Шевченка. – 2010. – № 17 (204). – С. 49–56.
Кирилов С. К. Применение игр и игровых упражнений для овладения техникой игры в волейбол /С. К. Кирилов, М. І. Лис // Спортивные игры в современной системе физического воспитания : материалы регион. науч.-практ. конф., посвящ. 10-лет. каф. спорт. игр ГрГУ им. Я. Купалы .– Гродно :ГрГУ, 2002. – С. 39–42.
Обелевський А. Г. Использование подвижных игр в учебно-тренировочном процессе по футболу /А. Г. Обелевський // Спортивные игры в современной системе физического воспитания : материалы регион. науч.-практ. конф., посвящ. 10-лет. каф. спорт. игр ГрГУ им. Я. Купалы. – Гродно : ГрГУ, 2002.– С. 24–26.
Огарь Г. О. Рухливі угри, як засіб тактико-технічної подготовки юних борцов / Г. О. Огарь, В. В. Альохін, В. І. Ласиця //Педагогіка, психологія та медико-біологічні проб. фіз. вих. і спорту. – 1999. – № 21. –С. 6–7.
Савина А. М. Подвижные игры в системе формирования педагогического мастерства в вузах физкультурного профиля: На прим. игровых видов спорта : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Савина ; Рос. гос. акад. физ. культуры. – М., 1998. – 23 с.