Формування в студентів-маркетологів позитивного ставлення до професійно спрямованого фізичного виховання

Authors

  • Анатолій Арсенович Ребрина Хмельницький національний університет

Keywords:

студенти-маркетологи, позитивне ставлення, фізичне виховання

Abstract

Тенденція погіршення здоров’я та рівня фізичної підготовленості студентів ВНЗ пов’язана не тільки з проблемами економічної кризи, екології, але й із недооцінкою в суспільстві значення фізичного виховання. Вивчення різноманітних аспектів фізкультурної діяльності студентської молоді дає змогу визначити шляхи оптимізації управлінської діяльності ВНЗ через реалізацію заходів, спрямованих на покращення соціально-психологічних процесів, підвищення рівня організованості й згуртованості в студентському колективі. Завдання роботи: 1) проаналізувати науково-методичну та спеціальну літературу з проблеми дослідження; 2) визначити етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Проведено детальний аналіз психолого-педагогічної та спортивної літератури з виховання позитивного ставлення. Описано етапи формування позитивного ставлення студентів спеціальності «Маркетинг» до занять професійно-прикладними фізичними вправами. У вітчизняній та зарубіжній літературі розглянуто різноманітні підходи до вивчення питань змістовності мотивів навчальної діяльності студентів ВНЗ. Визначено етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі ППФП: І етап – початкової адаптації (1-й семестр навчання); ІІ етап – адаптації студентів упродовж 2-го семестру навчання; ІІІ етап - формування позитивного ставлення (3–4-й семестри навчання) – це етап становлення колективу студентів групи в цілому.

Author Biography

  • Анатолій Арсенович Ребрина, Хмельницький національний університет
    кандидат педагогічних наук, доцент  кафедри здоров’я людини та фізичного виховання

References

Бородін Ю. А. Мотивація курсантів вищих військових навчальних закладів до занять фізичною підготовкою і спортом / Ю. А. Бородін. – К. : Олімп. л-ра, 2007. – 118 с.

Басанец Л. М. Оценка показателей психофизиологических функций у студентов младших курсов в процессе адаптации к учебным нагрузкам / Л. М. Басанец, О. И. Иванова // Індивідуальні психофізіологічні властивості людини та професійна діяльність : матеріали наук. конф. / НАН України, Ін-т фізіології ім. О. О. Богомольця ; відп. ред. М. В. Макаренко та ін. – Київ ; Черкаси, 1997. – С. 4.

Виленский М. Я. Технологии профессионально-ориентированного обучения в высшей школе : учеб. пособие / под ред В. А. Сластенина ; М. Я. Виленский, П. И. Образцов, А. И. Уман. – M. : Пед. об-во России, 2004. – 192 с.

Виленский М. Я. Двигательная активность студентов в режиме учебно-трудовой деятельности, быта и отдыха / М. Я. Виленский, Б. Н. Минаев // Теория и практика физической культуры. – 1973. – № 3. – С. 60–64.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : [б. и.], 2000.– 512 с.

Ребрина А. А. Проблема виховання у студентів вищого технічного закладу освіти позитивного ставлення до фізичного виховання / А. А. Ребрина // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. – Львів, 2003. – № 7 (2). – С. 205–207.

Published

2016-07-04

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Формування в студентів-маркетологів позитивного ставлення до професійно спрямованого фізичного виховання. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(21), 229-232. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/513