Визначення особливостей прояву психофізіологічного стану студентів для обґрунтування їх відбору до занять волейболом
Keywords:
фізичне виховання, волейбол, студенти, психофізіологічний стан, психофізіологічні особливості організмуAbstract
Стаття присвячена вивченню особливостей прояву психофізіологічного стану студентів непрофільних ВНЗ для визначення можливості й ефективності їх занять волейболом. Установлено, що рівень прояву психо-
фізіологічного стану студентами, котрі спеціалізуються у волейболі, тісно пов’язаний із рівнем працездатності організму та прояву спеціальних фізичних якостей. Виявлено показники психофізіологічного стану, які
дають змогу визначити необхідність і потенційну можливість студентам займатися волейболом та використовувати як модельні значення для системи відбору до занять спортивними іграми взагалі.
References
Ильин Е. П. Психология физического воспитания : учеб. для ин-ов и фак. Физ. культуры. - 2-е изд.,испр. и доп. / Е. П. Ильин. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2000. – 486 с. ; ил.
Психомоторная организация человека : учебник [для ВУЗов] / Е. П. Ильин. – СПб : Питер, 2003. – 384 с.
Спортивні ігри : навч. посіб. для студ. ф-тів фіз. культури пед. вищ. навч. закл. : у 2 т. / [Ж. Л. Козіна, Ю. М. Поярков, О. В. Церковна, В. О. Воробйова] ; під ред. Ж. Л. Козіної. – Т. 1 : Загальні основи теорії і методики спортивних ігор.-Х., 2010.–200 с.
Физиология человека / [под ред. В. М. Покровского, Г. Ф. Коротко]. – М. : Медицина, 2003. – С. 229–244.
Ханин Ю. Л. Психология общения в спорте / Ю. Л. Ханин. – М. : ФиС, 1990. – 280 с.