Місце оглядово-методичних занять у професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури

Authors

  • Віктор Іванович Шандригось Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  • Галина Анатоліївна Шандригось Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Keywords:

спортивно-педагогічні дисципліни, оглядово-методичні заняття, професійна підготовка, майбутні вчителі фізичної культури

Abstract

У статті розглянуто проблеми викладання спортивно-педагогічних дисциплін. Мета дослідження - аналіз місця й значення оглядово-методичних занять у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Оглядово-методичні заняття є значимою формою підвищення рівня професійної підготовки студентів зі спортивно- педагогічних дисциплін і спрямовані на створення логічно завершеної системи знань. Цей вид занять проводиться задля вдосконалення методики організації й проведення занять, засвоєння найбільш ефективних методичних прийомів, становлення єдності в розумінні та методиці навчання рухової дії.

Author Biographies

  • Віктор Іванович Шандригось, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
    асистент кафедри фізичного виховання
  • Галина Анатоліївна Шандригось, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
    кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

References

Боген М. М. Обоснование особенностей новой концепции обучения двигательным действиям: доступность для каждого обучаемого, безошибочность, быстрота и прочность освоения / М. М. Боген, М. В. Боген //Детский тренер. – 2011. – № 4. – С. 4–22.

Борейко Л. И. Организация взаимообучения студентов в процессе учебной практики по гимнастике на факультете физического воспитания : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Л. И. Борейко. – Омск, 1990. – 19 с.

Булгакова Н. Ж. Формирование профессиональной компетенции учителя физической культуры при изучении дисциплины «Плавание» / Н. Ж. Булгакова, Е. А. Распопова, О. Ю. Савельева // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2010. – № 2. – С. 31–32, 49–50.

Железняк Ю. Д. Инновационные перспективы подготовки педагогов по физической культуре в системе высшего профессионального физкультурного образования / Ю. Д. Железняк // Теория и практика физической культуры.–2006.– № 4.– С. 9–12.

Железняк Ю. Д. Целостная профессиональная деятельность как систематизирующий фактор построения обучения специалистов по физической культуре и спорту в вузе /Ю. Д. Железняк //Теория и практика физической культуры. – 1994. – № 12. – С. 17–20.

Кравчук Т. М. Особливості проведення навчальної практики зі спортивних дисциплін як однієї з форм професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в другій половині ХХ ст. / Т. М. Кравчук //Теорія та методика фізичного виховання. – 2008. – № 3 (41). – С. 3–5.

Крякина Е. В. Профессиональная подготовка студентов факультета физической культуры на основе интеграции учебных дисциплин в процессе различных видов практик : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Крякина. – М., 2007. – 162 с.

Куликова Л. М. Оптимизация непрерывной педагогической практики как фактор профессиональной подготовки студентов институтов физической культуры : автореф. дис. … канд. пед. наук / Л. М. Куликова. – Челябинск, 1996. – 26 с.

Моржухина С. В. Педагогические условия совершенствования преподавания спортивно-педагогических дисциплин на факультете физической культуры и спорта: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 ; 13.00.04 / С. В. Моржухина. – Калининград, 2007. – 31 с.

Москвичев А. Н. Взаимодействие теоретических и практических форм занятий по спортивно-педагогическим дисциплинам в профессиональной подготовке студентов факультета физической культуры :автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Н. Москвичев. – М., 1992. – 25 с.

Пірус О. Формування готовності викладачів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації фізкультурного профілю до використання інтерактивних методів навчання на прикладі викладання дисципліни «Теорія і методика легкої атлетики» / О. Пірус // Молода спортивна наука України, 2011. – Т. 4. – С. 106–110.

Рекомендации по совершенствованию профессионально-педагогической направленности преподавания спортивно-педагогических дисциплин на факультетах физического воспитания / Б. М. Шиян, А. И. Гурфинкель. – Тернополь : Збруч, 1984. – 60 с.

Садетдинов Д. Ш. Формирование дидактических умений студентов факультетов физической культуры на основе контекстного подхода к обучению : дис. … канд. пед. наук / Д. Ш. Садетдинов. – Чебоксары, 2000. – 175 с.

Тимошенко О. В. Оптимізація професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури : монографія / О. В. Тимошенко. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – 421 с.

Федоров А. А. Пути совершенствования теоретико профессиональной подготовки в условиях специифических форм обучения в училищах олимпийского резерва : дис. … канд. пед. наук / А. А. Федоров. – М., 1999. – 179 с.

Фомин П. И. Методическая подготовка и учебная практика в обучении волейболу студентов факультета физического воспитания / П. И. Фомин, Е. А. Виноходов, А. П. Ильичев // Спортивные и подвижные игры в современном физкультурном движении : материалы науч.-практ. конф. – Минск, 1989. – С. 90–91.

Шиян Б. М. Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах фізичного виховання і спорту : навч. посіб. / Б. М. Шиян, В. Г. Папуша. – Х. : ОВС, 2005. – 208 с.

Published

2016-07-04

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Місце оглядово-методичних занять у професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(21), 77-80. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/475

Most read articles by the same author(s)