Інноваційна діяльність як основа професійної діяльності
Keywords:
педагогічні технології, інноваційне навчання, студентиAbstract
Суспільні та соціальні тенденції розвитку України в руслі інноваційної політики потребують розгортанню інноваційної діяльності в педагогічній практиці, яка характеризується пошуком шляхів підвищення ефективності навчального процесу. Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес підготовки фахівців із фізичної культури спрямовані на вдосконалення навчального процесу, активізацію пошуку нових знань у системі освіти через поглиблення наукових досліджень, а також підняття наукового рівня та творчого характеру навчання. Інноваційне навчання має будуватися на взаємодії викладача й студента. Ефективним уважається впровадження в навчальний процес низки дисциплін, які б сприяли підвищенню конкурентоспроможності випускника на ринку праці, застосування модульно-розвивального навчання, інформаційно-комунікативних технологій, методів проектів.
References
Горовая В. И. Инновации в образовании : материалы междунар. науч.-практ. конф. / В. И. Горовая, М. В. Гулакова, М. А. Туркина. Белгород, 1998.
Исаев И. Ф. Инновации в педагогической деятельности преподавателя высшей школы : материалы междунар. науч.-практ. конф. / И. Ф. Исаев.Белгород, 1998.
Сластенин В. А. Педагогика : учеб.пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов ; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Изд. центр «Академия», 2002. – 576 с.
Сухобок О. Ю. Засоби інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури /О. Ю. Сухобок // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Вип. 12. – 2012. – С. 109–112.
Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания / К. Д. Ушинский // Собрание сочинений. – М. ; Л., 1950. – Т. 8. – 600 с.
Шабалина О. Л. Общепедагогическая подготовка учителя физической культуры в системе высшего профессионального образования : дис.... д-ра пед. наук : 13.00.08 / О. Л. Шабалина. – М., 2003 – 320 c.