Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організаційної діяльності

Authors

  • Світлана Георгіївна Пільова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Keywords:

учитель, методика, організаційний, компоненти

Abstract

У процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури потрібно впроваджувати відповідні педагогічні умови, які б сприяли формуванню організаційної діяльності. Підготовка майбутніх учителів
передбачає оволодіння студентами системою теоретичних знань, практичних умінь, які забезпечують успішність у виконанні організаційної діяльності, розвитку особистісних, професійних та управлінських якостей. У дослідженні брали участь 232 студенти другого курсу факультету фізичного виховання та реабілітації. Отримані результати в експериментальних і контрольних групах після проведення цілеспрямованої роботи показали, що доцільно впроваджувати методику формування організаційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури за когнітивно-конативним, особистісним та управлінським компонентами. Дослідження дає можливість вирішувати питання організації ефективного процесу формування організаційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури під час їхньої професійної підготовки.

Author Biography

  • Світлана Георгіївна Пільова, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
    кандидат педагогічних наук, старший викладач  кафедри фізичного виховання

References

Арушанова А. Г. Речь и речевое общение детей / А. Г. Арушанова. – М. : Мозаика Синтез, 1999. – 272 с.

Зеленков С. Л. Структурно-організаційна модель професійної підготовки майбутніх фахівців ювелірних спеціальностей щодо формування професійної компетентності / С. Л. Зеленков // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського.–2006.–№11–12. – С.41–46.

Кузьмина Н. В. Способности, одаренность, талант учителя / Н. В. Кузьмина. – Л. : [б. и.], 1985. – 165 с.

Кондрашова Л. В. Методика підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії з учнями /Л. В. Кондрашова. – М.: Прометей, 1990 – 158 с.

Лутошкин А. Н. Как вести за собой / А. Н. Лутошкин. – М. : [б. и.], 1986. – 208 с.

Подласый И. П. Педагогика [Т. 1 : Общие основы. Процесс обучения] / И. П. Подласый. – М. : ВЛАДОС, 1999. –575 с.

Савченко Л. О. Формування готовності студентів доорганізаторської діяльності в навчальному процесі педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта. – 2005. – № 7–8. – С. 69–70.

Савельева С. С. Педагогические условия формирования профессиональной компетентности учителя в образовательном процессе вуза : автореф. дис. на соискание учёной степени канд. пед. наук : специальность 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / С. С. Савельева. – Коломна, 2007. – 20 с.

Семченко Н. О. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у позааудиторній діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Семченко Надія Олександрівна. – Х., 2005. – 20 с.

Туленков М. В. Організаційна взаємодія в системах соціального управління (соціологічний аналіз) :монографія / М. В. Туленков. – К. : ІПК ДСЗУ, 2005. – 222 с.

Уманский Л. И. Психология организаторской деятельности школьников / Л. И. Уманский. – М. :Просвещение, 1980. – 160 с.

Чернобровкін В. М. Методологічні аспекти проблеми прийняття рішень у педагогічній діяльності / В. М. Чернобровкін // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. -Луганськ, 2004. – Вип. 1. – С. 27–36.

Published

2016-06-21

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організаційної діяльності. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(22), 31-36. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/416