Хореографічний імпресіонізм як історична складова творчого підходу в художній гімнастиці
Keywords:
імпресіонізм, художня гімнастика, балет, естетика, хореографіяAbstract
У статті розкрито етапи становлення художньої гімнастики, її перші кроки. Розкрито роль А. Дункан у створенні нового напряму (імпресіонізму) в балеті. Показано важливе значення в розвитку рухової гімнастики таких понять, як музика, пластика, хореографія. Одним із головних завдань, які потрібно розвʼязувати, є забезпечення в процесі підготовки більш тісного взаємозв’язку руху спортсменів із музикою й хореографічним образом. Для методичного виконання завдання підготовки спортсменів потрібно розвʼязати питання про технічну складову в художній гімнастиці, про реальні дати початку спеціалізованих занять і про критерії ефективності методики тренувань на перших етапах спеціалізації та її складу.
References
Воропай О. Звичаї нашого народу / О. Воропай. – К. : Оберіг, 1991. – С. 435.
Долгов К. М. Естетика / К. М. Долгов. – М. : Знання. – 1978. – 63 с.
Зись А. Я. Искусство и естетика / А. Я. Зись. – М. : Искусство, 1975. – 180 с.
Зоруева Н. П. Ритмическое воспитание / Н. П. Зоруева. – М. : Театр и искуство, 1924. – 7 с.
Матвіїв Л. П. Теорія і методика фізичної культури / Л. П. Матвіїв. – М. : Фізкультура і спорт, 1991. –С. 40–42.
Ротерс Т. Т. Ритмическое развитие личности школьника – проявление взаимодействия физического воспитания с эстетическим / Т. Т. Ротерс // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. – Луцьк :Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 1999. – С. 487–491.