Аналіз взаємозв’язку фізичного, психофізіологічного розвитку та фізичної підготовленості дітей 2–3-го й 3–4-го років життя

Authors

  • Олена Геннадіївна Лахно Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Keywords:

діти, розвиток, фізична підготовленість, психофізіологічні можливості, структура, гетерохронність

Abstract

Наведено результати визначення структури фізичного розвитку, психофізіологічних можливостей та фізичної підготовленості дітей вікових груп 2–3-го, 3-4-го років життя. Установлено, що розвиток дітей 2–4-го років життя відбувається гетерохронно. У початковому дослідному віковому періоді (2–3-го років життя) спостерігаємо значну роль показників фізичного розвитку в розвитку фізичних якостей і психофізіологічних можливостей. У 3–4-річних дітей посилюється роль рівня розвитку фізичних якостей і психофізіологічних можливостей у структурі комплексної підготовленості.

Author Biography

  • Олена Геннадіївна Лахно, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
    кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри фізичного виховання і спорту

References

Бернштейн Н. А. О построении движений / Н. А. Бернштейн. – М. : Медгиз, 1947. – 254 с.

Вільчковський Е. С. Фізичне виховання дітей у дошкільному закладі / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – К. : Вища шк., 2001. – 216 с.

Кашуба В. А. Современные представления о профилактике и коррекции функциональных нарушений опорно-двигательного аппарата детей старшего дошкольного возраста в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, Е. М. Бондарь // Физическое воспитание студентов. – 2009. – № 3. – С. 51–53.

Козина Ж. Л. Чудо природы. Динамическая гимнастика и плавание для самых маленьких / Ж. Л. Ко-зина, В. Ю. Козин. – Харьков : ХНПУ, 2005. – 32с. : ил. Приложение: видеофильм «Чудо природы».

Коробейников Г. В. Психофизиологическая организация деятельности человека : монография / Г. В. Ко-робейников. – Белая Церковь : [б. и.], 2008. – 128 с.

Кирда І. Розвиток рухової сфери дітей дошкільного віку з вадами мовлення / І. Кирда // Дошкільна освіта. – 2008 – № 1 (19) – С. 64–68.

Маковецька Н. Можливості застосування казкотерапії в процесі фізичного виховання й оздоровлення дошкільників / Н. Маковецька // Дошкільна освіта. – 2005 – №3 (9) – С. 41–45.

Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. та спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Н. В. Москаленко. – К., 2009. – 42 с.

Пивовар А. А. Поєднаний розвиток фізичних і пізнавальних здібностей дітей 5 і 6 років у процесі фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / А. А. Пивовар. – Львів, 2005. – 20 с.

Теорія і методика фізичного виховання : у 2 т. / за ред. Т. Ю. Кручевич. – К. : Олімп. л-ра, 2008. – Т. 2 : Методика фізичного виховання різних груп населення. – 368 с.

Published

2016-06-03

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Аналіз взаємозв’язку фізичного, психофізіологічного розвитку та фізичної підготовленості дітей 2–3-го й 3–4-го років життя. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(27), 58-61. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/297