Модель класифікації розподілу школярів на медичні групи з фізичного виховання

Authors

  • Юрій Єремійович Лях Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Тетяна Яківна Шевчук Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Оксана Василівна Усова Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Keywords:

логістична регресія, серцево-судинна система, медичні групи з фізичного виховання, школярі

Abstract

Досліджено створення моделі класифікації дітей у медичні групи для занять із фізичного виховання. У дослідженнях узяли участь 24 хлопці молодшого шкільного віку (8–12 років) загальноосвітніх шкіл міста Луцька, яких, за результатами проби Руф’є, поділено на основну та підготовчу медичні групи. Дослідження побудовано на вивченні функціональних показників серцево-судинної системи. Логістична регресійна модель ґрунтується на двох показниках – серцевому індексі та частоті серцевих скорочень. Завдяки розробленій моделі можлива класифікація дітей на медичні групи з фізичного виховання.

Author Biographies

  • Юрій Єремійович Лях, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
    доктор біологічних наук, професор, завідувач кафедри фізичної реабілітації
  • Тетяна Яківна Шевчук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
    кандидат біологічних наук, доцент
  • Оксана Василівна Усова, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
    кандидат біологічних наук, доцент кафедри фізичної реабілітації

References

Вовченко І. І. Визначення рівня індивідуального здоров’я у дітей 7–10 років за різними системами оцінки / І. І. Вовченко // Спортивний вісник Придніпров’я : наук.-теорет. журн. – 2004. – № 7. – С. 150–152.

Инструментальные методы исследования сердечно-сосудистой системы : [справочник] / под ред Т. С. Виноградовой. – М. : Медицина, 1986. – 416 с

Лясота Т. І. Функціональний стан дітей молодшого шкільного віку в процесі адаптації їх до школи / Т. І. Лясота // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури і спорту : у 4-х т. – Львів, 2010. – Т. 1. – Вип.14. – С. 63–67.

Лях Ю. Е. Математическое моделирование при решении задач класификации в биомедицине / Ю. Е. Лях, В. Г. Гурьянов // Український журнал телемедицини та медичної телематики. – 2012. – Т. 10. – № 2. – С. 69–76.

Морман Д. Физиология сердечно-сосудистой системы / Д. Морман, Л. Хеллер ; пер. с англ. ; 4-е междунар. изд. – СПб. : Питер, 2000.– 256 с.

Музика В. Фізичне виховання школярів: сучасний стан, аспекти, проблеми / В. Музика // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Серія : Педагогічні науки. – Чернігів, 2009. – С. 320–322.

Наказ МОЗ України № 1078 від 27 листопада 2008 року про «Вдосконалення фізичного виховання учнів та студентської молоді у навчальних закладах України»

Петри А. Наглядная медицинская статистика / А. Петри, К. Сэбин ; пер. с англ. ; под. ред. В. О. Леонова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ГЭОТАР-Медиа, 2009. – С. 83–85, 108–110. 9. Шмидт Р. Физиология человека : в 3-х т. / Р. Шмидт, Г. Тевс. – М. : Мир, 2006. – Т. 2. – 313 с.

Фісталь Е. Я. Інформаційна експертна система прогнозування летального наслідку в обпечених осіб при вибуховій шахтній травмі / Е. Я. Фісталь, Ю. Є. Лях, В. В. Солошенко, В. Г. Гур’янов // Буко-винський медичний вісник. – 2011. – Т. 15, № 4 (60). – С. 135–138.

Published

2016-06-02

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Модель класифікації розподілу школярів на медичні групи з фізичного виховання. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(28), 70-74. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/266