Рухова активність та психоемоційний стан студенток 15–17 років

Authors

  • Наталія Василівна Семенова Медичний коледж Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
  • Анатолій Васильович Магльований Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

Keywords:

САН (самопочуття, активність, настрій), студентки, рухова активність

Abstract

Актуальність полягає у відсутності досліджень психоемоційного стану студенток 15–17 років в умовах дефіциту рухової активності. Завдання роботи полягають у визначенні, аналізі та характеристиці психоемо-ційного стану студенток 15–17 років, установленні взаємозв’язку з руховою активністю. У роботі вико-ристано методику визначення психоемоційного стану САН. Порівняння отриманих параметрів студенток показало, що рівень активності студенток перебуває в межах 48–51 бала, самопочуття – 55–58 балів, настрою – 59–63 бали й за віком одержані показники достовірно не відрізняються. Результати опитування вказують на середній і високий рівні параметрів САН при низькому рівні рухової активності. Показник активності відображає як психоемоційний стан, так і рівень фізичної активності студенток.

Author Biographies

  • Наталія Василівна Семенова, Медичний коледж Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

    кандидат наук з фізичного виховання та спорту,
    викладач фізичного виховання

  • Анатолій Васильович Магльований, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

    доктор біологічних наук, професор, проректор
    з науково-педагогічної роботи

References

Андрєєва О. Соціально-педагогічні умови організації рекреаційної діяльності боулінг-клубів / О. Андрєєва, К. Пацалюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. – Луцьк, 2012. – № 4 (20). – С. 223–229.

Наконечна А. Психоемоційний стан жінок другого зрілого віку, які займаються за системою Дж. Пілатеса / Анна Наконечна // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров’я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Львів, 2014. – Вип. 18, т. 4. – С. 88–92.

Олексенко В. М. Фактори збереження й зміцнення здоров’я за педагогічними технологіями / В. М. Олексенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 1. – С. 95–97.

Магльований А. В. Саналогія (медичні аспекти валеології) : підруч. для лікарів-слухачів закл. (ф-тів) післядипломної освіти / Г. Л. Апанасенко, Л. А. Попова, А. В. Магльований. – Львів : ПП «Кварт», 2011. – 303 с.

Магльований А. В. Саналогия. Основы управления здоровьем : монография / Г. Л. Апанасенко, Л. А. Попова, А. В. Магльований. – LAMBERT (Германия), 2012. – 404 с.

Семенова Н. В. Взаємозв’язок рухової активності і соматичного здоров’я студенток 15–17 років / Н. В. Семенова // Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 13. − С. 563−567.

Семенова Н. В. Обґрунтування режиму рухової активності студенток 15–17 років з різним рівнем соматичного здоров’я : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Н. В. Семенова ; ЛДУФК. – Львів, 2015. – 20 с.

Усова О. В. Вплив аквааеробіки на формування та збереження здоров’я студенток вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Усова, Ю. В. Романюк, Я. М. Копитіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – 2014. – Вип. 118 (3). – С. 287–289. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuPN_2014_118(3)__71.

Ядвіга Ю. П. Фізичне виховання студентів вищого навчального закладу економічного профілю в період трансформації вищої освіти України в європейський простір : автореф. дис. ... канд. наук з фізичного виховання та спорту : 24.00.02 / Ядвіга Юлія Петрівна. – К., 2011. – 20 с.

Ярошик М. Я. Вплив фізкультурно-оздоровчих занять аквафітнесом на емоційний стан жінок другого зрілого віку / М. Я. Ярошик // Здоровье для всех : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. – Пинск, 2012. – С. 112–117.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Рухова активність та психоемоційний стан студенток 15–17 років. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(30), 95-98. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/202