Вивчення особливостей сучасного процесу навчання на уроках із фізичної культури в дітей молодших класів
Keywords:
фізична культура, учні молодших класів, психомоторні якостіAbstract
Розуміючи нинішні проблеми розвитку та підготовки учнів початкових класів, фахівці сфери фізичного виховання, спорту й здоров’я повинні замислитися над ефективністю проведення занять із фізичної культури. Тому в статті аналізується сучасний процес навчання на уроках із фізичної культури в учнів початкових класів. Виділено основні компоненти й напрями в розвитку психомоторних якостей молодших школярів, оскільки молодший шкільний вік сприятливий для розвитку психомоторики. Розвиток психомоторних якостей – необхідна умова в процесі засвоєння комплексу вправ та дій, уяви, пам'яті, що забезпечує ефективне управління рухами й руховими діями на основі самоконтролю та самореалізації.References
Бакшева Т. В. Выразительные движения как телесное проявление общей и профессиональной культуры человека : материалы 49 науч.-практ. конф. «Университетская наука – региону». – Ставрополь : СГУ, 2004. – С. 22–24
Ильин Е. П. Психомоторная организация человека : учеб. для вузов / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 384 с.
Овчарек А. М. Физическое воспитание школьников / А. М. Овчарек, Е. Малая // Адаптаційні можливості дітей та молоді : матеріали IX Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13–15 верес. 2012 р.) / ред. А. І. Босенко ; МОНУ, Південноукраїнський НПУ ім. К. Д. Ушинського ; Ін-т фізичної культури та реабілітації. – Одеса, 2012. – Ч. 2. – С. 237–241.
Озеров В. Психомоторные способности человека / В. Озеров. – Дубна : Феникс, 2002. – 320 с
Теорія та методика фізичного виховання. Методика фізичного виховання різних груп населення / за ред. Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімп. л-ра, 2008. – Т. 2. – 367 с.
Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів / Б. М. Шиян. – Тернопіль : Навч. кн. – Богдан, 2001. – Ч. 1. – 272 с.