Рухова спритність як основний чинник формування технічних дій юних волейболісток

Authors

  • Діана Тимченко

Keywords:

модульне навчання, спритність, навчально-тренувальні заняття, функціональні та рухові здібності, методи, засоби

Abstract

У статті розкрито вплив модульного навчання на розвиток спритності в процесі навчально-тренувальних занять із юними волейболістками; визначено головну мету та зміст модульного навчання, спрямованого на поступове підвищення рівня функціональних та рухових здібностей, на оволодіння методами та засобами фізкультурно-спортивної діяльності.

References

Зациорский В. М. Физические качества спортсмена.– М.: ФиС, 1970.– 199 с.

Куц О. С. Модельне показатели физического развития и двигательной подготовлености населения центральной Украины: Монография.– К.: Искра, 1993.– 250 с.

Линець М. М. Основи методики розвитку рухових якостей.− Л.: Шабар, 1997.– 208 с.

Лях В.И. Исследование лов кости детей и подростков в подвижных играх: Автореф. дисс. … канд. пед. наук.– М., 1976.– 26 с.

Платонов В. М., Булатова М. М. Фізична підготовка спортсмена.– К.: Олімп. л-ра, 1995.– 320 с.

Филипович В. И. О количественной характеристике некоторых проявлений ловкости: Тез. науч. конф. по физ. воспитанию детей и подростков.– М., 1982.− С. 228−230.

Published

2017-02-07

Issue

Section

Olympic and professional sport

How to Cite

Рухова спритність як основний чинник формування технічних дій юних волейболісток. (2017). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3, 339-343. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1563