Особливості фізичного розвитку і рухових здібностей дітей із розумовими вадами
Keywords:
учні з розумовими вадами, фізичний розвиток, рухові здібності, професійно-технічний навчальний закладAbstract
Мета роботи – вивчення особливостей фізичного розвитку й рухових здібностей дітей із розумовими вадами, які навчаються в професійно-технічному навчальному закладі будівельного профілю. Стаття містить
аналіз науково-методичної літератури з питань фізичного розвитку учнівської молоді з вадами розумового розвитку та результати педагогічного спостереження.
References
Бегидова Т. П. Основы адаптивной физической культуры: Уч. пособ.– М.: Физкультура и спорт, 2007.– 192 с.
Іпатов А. В., Сергієні О. В., Войтчак Т. Г. Інвалідність як інтегрований показник стану здоров’я населення України.– Д.: Пороги, 2002.– 342 с.
Дмитриев А. А. Физическая культура в специальном образовании: Уч. пособ. для студ. высш. пед. уч. заведений.– М.: Изд. центр “Академия”, 2002.– 176 с.
Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания: Учеб. для студ. вузов физ. воспитания и спорта: В 2-х т.– К., 2003.– Т. II.– 392 с.
Литош Н. Л. Адаптивная физическая культура. Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушениями в развитии: Учеб. пособ.– М.: СпортАкадемПресс, 2002.– 140 с.
Чудная Р. В. Адаптивное физическое воспитание.– К.: Наук. думка, 2000.– 360 с.
Сергієнко Л. П. Комплексне тестування рухових здібностей людини: Навч. посіб.– Миколаїв: УДМТУ, 2001.– 360 с.