Особливості застосування музичних занять у корекції рухової сфери молодших школярів із дитячим церебральним паралічем
Keywords:
корекція, рухова сфера, дитячий церебральний параліч, музичні заняттяAbstract
У статті проаналізовано музичні заняття як дієвий засіб здійснення корекції рухової сфери та розвитку рухової активності дітей із ДЦП. Висвітлені організаційно-методичні та змістовні особливості їх проведення серед молодших школярів із ДЦП
References
Бернштейн Н. А. Физиология движений и активности.– М.: Наука, 1990.– 494 с.
Бородулина С. Ю. Коррекционная педагогика: психолого-педагогическая коррекция отклонений в развитии и поведении школьников.– Ростов н/Д.: Феникс, 2004.– 352 с.
Выгодский Л. С. Собр. соч.: В 6 т. / Под ред. Т. А. Власовой.– М.: Педагогика, 1983.− Т. 5: Основы дефектологии.– 368 с.
Гонеев А. Д., Лифинцева Н. И., Ялпаева Н. В. Основы коррекционной педагогики.– М.: Академия, 2002.– 280 с.
Лурия А. Р. Двигательный анализатор и проблема организации движения // Вопр. психологии.– 1954.– № 2.– С. 3−18.
Лурия А. Р.Основы нейропсихологии.– М.:Изд-во МГУ,1973.– 474 с.
Куненко Л. О. “Ефект Моцарта” або звуковий вітамін “С” // Дефектологія.– 2000.– № 1.– С. 57.
Лянной Ю. О., Поземірова Н. М. Комплексна реабілітація дітей з ДЦП в умовах навчально-виховного закладу // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів України: Матеріали VI Всеукр. конф.– Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2005.– С. 230−234.