Характеристика розумової працездатності школярів із вадами слуху
Keywords:
розумова працездатність, увага, діти з вадами слухуAbstract
У статті проаналізовано показники стійкості уваги та розумової працездатності школярів із вадами слуху віком 15−16 років. Дослідження в цьому напрямі можуть мати вагомий вплив на подальше вдосконалення програми фізичного виховання дітей цієї нозології.References
Байкина Н. Г. Диагностика и корекция двигательной сферы у лиц с нарушением слуха: Уч. пособ.–Запорожье: ЗГУ, 2003.– 232 с.
Бодожаков М. В., Чабан А. С. Опит использования средств физической культуры в комплексе мероприятий по реабилитации инвалидов // Физ. культура и здоровый образ жизни: Тез. докл. Всесоюз.науч.-практ. конф.– М.: Б. и., 1990.– С. 14−15.
Демчук С. П. Соціальна інтеграція та реабілітація неповносправних школярів із церебральним паралічем: Метод. рек.– Л.: Укр. технології, 2002.– 91 с.
Колишкін О. В. Корекція рухових порушень дітей із вадами слуху та їх соціальна адаптація // Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту.– Л.: Панорама, 2002.– Т. 2.–Вип. 6.– С. 455−457.
Крет Я. В. Корекція психофізичного розвитку глухих дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис. … канд. пед. наук.– К., 2000.– 20 с.
Корольчук М. С., Осьодло В. І. Психодіагностика: Навч. посіб. / За заг. ред. М. С. Корольчука.– К.: Ельга, Ніка-центр, 2004.– 400 с.
Ляхова І. Ритмізація рухів дітей з вадами слуху // Дефектологія.− 2002.− № 3.– С. 24−28.
Озеров В. П. Психомоторне особености человека.– Дубна: Феникс, 2002.– 320 с.
Практическая психология в тестах, или Как научится понимать себя и других / Сост. Р. Римская, С. Римский.– М.: АСТ-ПРЕСС, 1999.– 394 с.