Використання ігрової діяльності у формуванні моральних якостей молодших школярів
Keywords:
формування моральних якостей, молодші школярі, ігрова діяльністьAbstract
У статті на основі аналізу літературних джерел і проведеного дослідження визначено вплив ігрової діяльності на формування моральних якостей молодших школярів.
References
Бех І. Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 2. Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади.– К.: Либідь, 2003.– 344 с.
Вільчковський Є. С., Старшинський В. І. Рухливі ігри в школі.– К.: Рад. шк., 1971.
Демчишин А. П., Артюх З. М., Демчишин В. А., Фалес І. Г. Рухливі та спортивні ігри в школі: Посіб. для вчителя.– К.: Освіта, 1992.
Грицишина Т. Краєзнавчо-туристична діяльність як складова виховного процесу //Дошкільне виховання.– 2000.– № 9.– С. 8–9.
Матвієнко О. В. Основи виховання моралі у молодших школярів.– К.: Стилос, 1999.– 232 с.
Степаненко С. Моральне виховання молодших школярів у позакласній роботі // Школа першого ступеня: теорія і практика: Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-ту ім. Григорія Сковороди.– Вип. 7.– Переяслав-Хмельницький, 2002.– С. 11–118.
Тімець О. В. Краєзнавство і туризм.– К.: Знання, 1999.– 120 с.
Чорна К. І. Основні проблеми та напрями виховання молодого громадянина незалежної України // Нові технології виховання.– К., 1995.– С 28–32.
Фокін С. Деякі аспекти морального виховання в туристсько-краєзнавчій діяльності // Краєзнавство, географія, туризм.– 2002.– № 23.– С. 14–15.