Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів

Authors

  • Вікторія Романова
  • Валентина Леонова

Keywords:

студентки, характеристики, вихідний рівень, прогресуючий дефіцит, рухова активність, морфофункціональний стан

Abstract

Подано об’єктивні характеристики вихідного рівня морфофункціонального стану, які підтверджують зроблені раніше висновки фахівцями про прогресуючий дефіцит рухової активності у студенток, який негативно впливає на морфофункціональний стан студенток упродовж їхнього навчання в університеті.

References

Агаджанян Н. А., Катков А. Ю. Резервы нашего организма.– 3-е изд., перераб. и доп.– М.: Знание, 1990.– 40 с.

Апанасенко Г. Л. Здоров’я, яке ми вибираємо.– К.: Т-во “Знання", 1989.– 48 с.

Баевский P. M. Прогнозирование состояний на грани нормы и паталогии.– М.: Медицина, 1979.– 296 с.

Грибков В. А., Бурханов А. И. Обеспечение здоровья студентов в процессе их учебно-трудовой деятельности // Здоровье и физ. состояние население России на рубеже XXI века: Материалы Всерос. науч.-практ. конф.– М., 1994.– С. 27–28.

Зимкин Н. В. Физиологическая характеристика особенностей адаптации двигательного аппарата к разным видам деятельности // Физиологические проблемы адаптации.– Тарту, 1984.– С. 73–76.

Муравов И. В. Оздоровительные эффекты физической культуры и спорта.– К.: Здоров’я, 1989.– 286 с.

Published

2017-01-24

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів. (2017). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2, 219-221. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1429