Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів
Keywords:
студентки, характеристики, вихідний рівень, прогресуючий дефіцит, рухова активність, морфофункціональний станAbstract
Подано об’єктивні характеристики вихідного рівня морфофункціонального стану, які підтверджують зроблені раніше висновки фахівцями про прогресуючий дефіцит рухової активності у студенток, який негативно впливає на морфофункціональний стан студенток упродовж їхнього навчання в університеті.
References
Агаджанян Н. А., Катков А. Ю. Резервы нашего организма.– 3-е изд., перераб. и доп.– М.: Знание, 1990.– 40 с.
Апанасенко Г. Л. Здоров’я, яке ми вибираємо.– К.: Т-во “Знання", 1989.– 48 с.
Баевский P. M. Прогнозирование состояний на грани нормы и паталогии.– М.: Медицина, 1979.– 296 с.
Грибков В. А., Бурханов А. И. Обеспечение здоровья студентов в процессе их учебно-трудовой деятельности // Здоровье и физ. состояние население России на рубеже XXI века: Материалы Всерос. науч.-практ. конф.– М., 1994.– С. 27–28.
Зимкин Н. В. Физиологическая характеристика особенностей адаптации двигательного аппарата к разным видам деятельности // Физиологические проблемы адаптации.– Тарту, 1984.– С. 73–76.
Муравов И. В. Оздоровительные эффекты физической культуры и спорта.– К.: Здоров’я, 1989.– 286 с.